OK hoofdsponsor van Flying Dutch en 'Vliegende Vrienden'

OK hoofdsponsor van Flying Dutch en 'Vliegende Vrienden'
  • Sponsoring
  • 15 mrt 2018 @ 10:09
  • 19001 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • Online betalenEntertainmentSponsorshipEvenement

OK is een samenwerking aangegaan met dancefestival The Flying Dutch en het nieuwe popfestival De Vliegende Vrienden van Amstel Live. Als hoofdsponsor van beide events brengt OK het gemak van haar betaal-app bij een breed publiek onder de aandacht.

OK wordt vanaf april dit jaar uitgerold bij Nederlandse retailketens, webshops, theaters, evenementen en merken. OK is de alles-in-1-app die de on- en offline wereld van de consument verbindt en versimpelt: inloggen, mobiel betalen, punten sparen, korting verzilveren of kaartjes kopen. Alles werkt op dezelfde manier.

'The Flying Dutch en De Vliegende Vrienden van Amstel Live zijn sympathieke evenementen, die als reizende festivals in verschillende Nederlandse steden een breed publiek aanspreken. We gaan een sponsorship aan met de organisatie, waarbij we een gedeelte van de tickets faciliteren met OK', zegt Marieke Visser, marketingdirecteur van OK. 'Volgend jaar breiden we OK Tickets uit met de mogelijkheid een ‘snelpas’ aan te maken, waarmee je tijdens de events snel en eenvoudig je eten, drinken of merchandise afrekent, ook zonder internetverbinding. Geen gedoe meer met papieren tickets of plastic muntjes: het enige dat je als bezoeker nodig hebt, is je telefoon.'

John Ewbank, ondernemer achter de festivals: 'De functionaliteiten van OK maken het hele proces van ticketing én verkoop tijdens events een stuk gemakkelijker, voor zowel de organisatie als voor de bezoeker. Bezoekers kopen veilig en snel hun kaartjes met OK, die ze direct in hun telefoon geleverd krijgen. OK Tickets maakt daarmee fraude onmogelijk en garandeert zodoende een geldig toegangsbewijs.'

Nieuwe standaard in mobiel betalen?

'We leven in een tijd van slimme technologie en onbeperkte mogelijkheden', zegt Chiel Liezenberg, de founder van OK die eerder aan de wieg stond van iDEAL.'Toch slepen we met z’n allen nog met bankpasjes, bonnetjes, klantenkaarten en dus ook met geprinte concertkaartjes. OK brengt alles samen en werkt overal op dezelfde manier. Met één scan een kaartje kopen en met één scan toegang tot het event. Simpel, eerlijk en transparant.'

Tijdens The Flying Dutch, het grootste outdoor dance festival op 2 juni 2018, komen de beroemdste Nederlandse DJ’s op één dag allemaal samen. Ook dit jaar vliegen de dj’s weer met helikopters tussen Amsterdam, Eindhoven en Rotterdam. De optredens bij De Vliegende Vrienden van Amstel LIVE! zijn in duo vorm, waardoor elk optreden unieke samenwerkingen en uitvoeringen van nummers krijgt. De grootste kroeg van Nederland vliegt op 15 september 2018 naar Eindhoven, Zwolle en Amsterdam.

OK is de onafhankelijke, alles-in-een app die overal op dezelfde manier werkt: online, in de winkel, onderweg en aan de deur. De app werkt als slimme portemonnee op iedere smartphone en koppelt iedere bankrekening én klantenkaart. Automatisch korting ontvangen, supersimpel punten sparen, ID’s opslaan of kaartjes kopen. Alles wat je erin stopt, werkt automatisch samen en al je aankoopbonnen worden overzichtelijk bewaard.OK wordt in 2018 gefaseerd uitgerold bij een groot aantal Nederlandse supermarkten, webshops, retailketens, tankstations, ticketshops en kleinere winkeliers.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Stichting SponsorRingen