Jupiler League wil jongvolwassenen bereiken met mediapartner SLAM

5okt 201711:48
  • Sponsoring
  • 16171 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • MediaRadioPartnershipVoetbal

nieuws Het meest selectieve radiostation in de leeftijdsgroep 18-34 jaar en de tweede grootste sportcompetitie van Nederland gaan per direct samenwerken. Met het mediapartnership met SLAM in voetbalseizoen 2017-2018 wil de Jupiler League een jong volwassendoelgroep bereiken. Beide partijen kijken uit naar een vol jaar met activaties.

'We zien dat er nog voldoende groeimogelijkheden zijn in stadionbezoek onder de leeftijdsgroep 18 tot 34 jaar. Mensen met een druk en snel leven, die vaak wél vergaande interesse hebben in voetbal, maar vergeten dat je het weekeinde juist met een wedstrijd in de Jupiler League kunt aftrappen op vrijdagavond. SLAM vult daarmee voor ons een lang gekoesterde wens in, om deze doelgroep rechtstreeks te bereiken', aldus Marc Boele, algemeen directeur van Coöperatie Eerste Divisie (Jupiler League). 

Het komende seizoen komt de Jupiler League geregeld terug on air op SLAM. De dagen voor iedere speelronde worden onder meer Informercials uitgezonden die het wedstrijdbezoek aanjagen. Daarnaast staan er nog ludieke stadionactivaties in de planning, waarbij luisteraars van SLAM bij de wedstrijden mooie prijzen kunnen winnen. In de winterstop volgt bovendien twee weken lang een winactie rondom halve seizoenkaarten in de Jupiler League. 

Jonathan Kenemans, marketing- en creative director van SLAM: 'Wij staan voor energie. Muziek en sport passen daar natuurlijk perfect bij. We zijn trots om officiële partner van de Jupiler League te zijn, want voetbal speelt een belangrijke rol in het leven van onze luisteraars.'


comments powered by Disqus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners

  • Stichting SponsorRingen