FCB Amsterdam maakt serie portretten van Veldhelden voor Mastercard

18sep 201714:06
  • Sponsoring
  • 11244 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • CampagnesVoetbalSponsoringVideo

nieuws Net als elk seizoen worden de UEFA Champions League wedstrijden in Nederland voorafgegaan door de Veldhelden van Mastercard, het moment dat kinderen hand in hand het veld betreden met hun helden. Een unieke ervaring, helemaal voor Feyenoord, omdat het 15 jaar geleden is dat de club mocht aantreden in de UEFA Champions League.

Aanleiding voor Mastercard en FCB Amsterdam om terug te kijken naar de laatste Veldhelden in de Kuip. Met drie portretten van jonge mannen die nu, 15 jaar later, hun unieke ervaring delen.

De films worden online en als item in de nabeschouwing van Veronica ingezet. Met als doel om nieuwe kinderen de kans te bieden om zich aan te melden voor de Veldhelden, dit seizoen in de Kuip.

FCB Amsterdam is verantwoordelijk voor het concept en de productie van de films.

Credits

Klant: Mastercard | Verantwoordelijk bij klant: Friedo van Gelder, Phuong Nguyen | Bureau: FCB Amsterdam |Concept: Viet Ta Trong, Rolf Bais | ECD: Massimo van der Plas |Account: Fabienne Molleman, Malin Nilsson | Productiebedrijf: Fast Forward | Director: Thomas Melgers | DOP: Joost Laarakker | Producer: Kim Franssen | Edit/grading: Bas van Schellen

 


comments powered by Disqus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners

  • Stichting SponsorRingen