Voetbalclub Arsenal gekleed door Cavallaro Napoli

9aug 201712:23
  • Sponsoring
  • 11683 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • MarketingPartnershipVoetbal

nieuws Cavallaro Napoli is een tweejarige overeenkomst aangegaan met de Britse voetbalclub Arsenal. De komende twee jaar is het Nederlands-Italiaanse kledingbedrijf de 'formal wear partner' van 'The Gunners'. Zowel de spelers, de technische staf als het managementteam worden voorzien van een compleet nieuwe look.

Giuseppe Cavallaro, oprichter en eigenaar van Cavallaro Napoli: 'Dit is een unieke kans. We zijn enorm trots op het vertrouwen van deze internationaal gerenommeerde club en zien uit naar een mooie samenwerking.'

Arsenal koos voor het bedrijf uit Haarlem na een intensieve selectie waarin Cavallaro Napoli het bestuur wist te overtuigen met hun passie voor het vak. Ook het typisch Italiaanse vakmanschap viel in de smaak. Na een hectische maand vol persoonlijke meetsessies met topspelers als Alexis Sánchez, Mesut Özil, Alexandre Lacazette en coach Arsène Wenger, droegen de heren hun outfits afgelopen zondag voor het eerst tijdens de wedstrijd om het FA Community Shield op Wembley, die winnend werd afgesloten.

'The Gunners' uit Londen gaan dit seizoen gekleed in een strak gesneden, diep donkerblauw pak met daaronder een hagelwit shirt. Cavallaro Napoli heeft naast de pasvorm ook uitzonderlijk veel aandacht besteed aan de details. Zo zijn de shirts voorzien van een geborduurd logo en wordt de look afgemaakt met een zijden rode stropdas waar het kanon van het beroemde clublogo in is verwerkt.


comments powered by Disqus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners

  • Stichting SponsorRingen