Eurosport sluit Olympische deal met Snapchat

19okt 201700:22
  • Media
  • 12226 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • Olympische SpelenTelevisieSocial mediaContent

nieuws Eurosport en Snap Inc., het bedrijf achter Snapchat, gaan een partnership aan voor de Olympische Spelen van 2018 in Pyeongchang. Door de samenwerking kunnen Europese Snapchatters de winterspelen meebeleven via Snap’s Discover-platform. De deal biedt kansen voor beide partijen om een jongere generatie sportfans te bereiken, met onder meer ‘behind the scenes’ beelden van spectaculaire sporten als snowboarden, freestyle skiën en ijshockey. Ook exclusieve content van de atleten en influencers zal niet ontbreken.

BeyenMeyer belicht sportsponsoring Plantina

19okt 201700:01
  • Bureaus
  • 10149 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • BrandingFoodSportmarketingCampagnes

nieuws Reclamebureau BeyenMeyer heeft een campagne ontwikkeld voor Plantina, waarin de door het sportvoedingsmerk gesponsorde sporters centraal staan. Plantina sponsort onder meer turnster Sanne Wevers, zeilster Marit Bouwmeester en een eigen schaatsploeg.

Team Justlease krijgt KNSB-licentie, maar stopt na Spelen

19okt 201700:00
  • Sponsoring
  • 8706 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
  • ZakelijkOlympische SpelenSponsoringSport

nieuws Het schaats-avontuur van sponsor Justlease.nl is na de Olympische Winterspelen alweer voorbij. De hoofdsponsor van het team rond Olympisch kampioene Ireen Wüst vindt dan de 'missie volbracht'. De vroege bekendmaking valt goeddeels samen met de toewijzing van KNSB-licenties. Dat was voor Team Justlease uiteraard een formaliteit, dus kan de focus helemaal op de missie naar Pyongyang.

Greenpeace lanceert NIKS

18okt 201710:40
  • Sponsoring
  • 9332 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • MVOFondsenwervingConceptenBranding

nieuws Nederland staat steevast in de top van de rijkste landen ter wereld. Het is dus ook niet verrassend dat het antwoord op de vraag wat iemand voor de feestdagen wil hebben in veel gevallen luidt: 'Niks.' Greenpeace heeft hier een passende oplossing voor gevonden.

Tatum Dagelet en Frans Duijts zoeken maatjes Oranje Fonds

18okt 201700:00
  • Sponsoring
  • 6307 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • MaatschappijEndorsementTelevisie

nieuws Presentatoren Frans Duijts en Tatum Dagelet gaan in een nieuw tv-programma op zoek naar maatjes voor mensen die een steuntje in de rug nodig hebben. In 'Maatjes Gezocht' bezoeken zij mensen die om uiteenlopende redenen wat hulp in het leven kunnen gebruiken. Kijkers kunnen zich via Maatjesgezocht.nl opgeven als maatje voor iemand die ze in de uitzending hebben gezien. Op 17 oktober is Dagelet de serie afgetrapt op NH en AT5 en op 21 oktober start het programma op Omroep Gelderland gepresenteerd door Duijts. Maatjes Gezocht wordt mede mogelijk gemaakt door het Oranje Fonds.

Fox Sports zoekt leukste voetbalkroeg van Nederland

17okt 201708:00
  • Sponsoring
  • 8113 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • ContentTelevisieVoetbalActivatie

nieuws Per speelronde in de Eredivisie genieten gemiddeld 180.000 fans van live voetbal in een café met een officiële licentie van Fox Sports Zakelijk. Daarom start Fox Sports nu de zoektocht naar ‘De Leukste Voetbalkroeg van Nederland’. Vanaf 21 oktober kan het publiek stemmen op hun favoriete kroeg.

Roosmarijn Reijmer (3FM) hoofd marketing bij Friendly Fire

17okt 201700:01
  • Media
  • 6472 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • RadioEntertainmentPersonaliaMuziek

nieuws 3FM-deejay Roosmarijn Reijmer versterkt vanaf januari 2018 concert- en event-organisator Friendly Fire. Ze gaat hier aan de slag als hoofd Marketing en Creatie. Friendly Fire organiseert onder meer het Best Kept Secret Festival, Tuckerville en een groot aantal concerten van zowel nationale als internationale artiesten.

NOC*NSF en Zilveren Kruis mikken samen op vitaliteit

16okt 201713:23
  • Sponsoring
  • 8003 x gelezen
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
  • SportMaatschappijOlympische SpelenSponsorship

nieuws NOC*NSF en Zilveren Kruis gaan een nieuw partnership aan. De kennis en expertise van de sportkoepel wordt ingezet om samen met Zilveren Kruis de vitaliteit en gezondheid van werkend Nederland te vergroten. Beide partijen geloven erin dat werkgevers veel kunnen leren van de topsport.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners

  • Stichting SponsorRingen