Vivat en The Online Company gaan langdurig samenwerken

Vivat en The Online Company gaan langdurig samenwerken
  • Online
  • 21 jul 2017 @ 12:45
  • 18842 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • StrategieOnlinePartnership

Vivat, het moederbedrijf van onder meer Zwitserleven, Reaal en Actiam, heeft gekozen voor een samenwerking op lange termijn met The Online Company als digitaal mediabureau. Het bureau verzorgt voortaan digitale media en online marketing-activiteiten voor de merken Zwitserleven, Reaal, Zelf, Dier & Zorg, Route Mobiel en NowGo.

The Online Company gaat het digitale team van Vivat zowel strategisch als operationeel ondersteunen. In de samenwerking zal het bureau deels op locatie van Vivat werken, waarbij onder andere het neerzetten van de online mediastrategie, traffic-besturing, funnel-management en media-inkoop tot de werkzaamheden behoren.

Fernando Franco Hagel, general manager van Vivat Digital: 'The Online Company heeft het afgelopen jaar laten zien een sterke, betrouwbare partner te zijn. Wij zijn daarom enthousiast dat we ook op lange termijn deze samenwerking voortzetten om de groeiambities van Vivat waar te maken.' 

Niels Rijerse, managing director van The Online Company: 'De intensieve samenwerking, waarbij we veel bij VIVAT aanwezig zijn, heeft erin geresulteerd dat we onderdeel zijn van het VIVAT team. Hierdoor bouwen we een verlengstuk naar het specialisten team van The online company. Het resultaat hiervan is dat we als gezamenlijk team proactief kunnen versnellen, efficiency kunnen doorvoeren en een overall groei in sales kunnen realiseren voor de VIVAT-labels. We zijn dan ook erg trots dat VIVAT deze samenwerking waardeert in de vorm van een lange termijn samenwerking'. 



Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken