KPN en N=5 lanceren 'Hoe overleef ik mijn 1e mobiel?'

9nov 201710:45
  • Bureaus
  • 11041 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • MaatschappijMobileCampagnes

nieuws Kinderen krijgen op steeds jongere leeftijd hun eerste mobiele telefoon. Daarover bestaan veel vragen en onduidelijkheden bij zowel ouder als kind. Met ‘Hoe overleef ik mijn 1e mobiel?’ helpt KPN hen via een interactieve test het gesprek aan te gaan over belangrijke, relevante onderwerpen. Zo wordt het maken van afspraken omtrent het gebruik ervan makkelijker. De campagne is ontwikkeld door N=5.

Deze series moet je gezien hebben volgens social media

8nov 201715:35
  • Content
  • 7397 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • TelevisieSocial MediaOnderzoek

nieuws Clipit analyseerde de berichten op social media over 35 series. Van comedy tot fantasy, van historisch tot futuristisch en van gloednieuw tot echte classics; alle belangrijke series werden gemonitord om jou te voorzien van het beste sociaal verantwoorde binge-advies.

Wieden+Kennedy vier keer genomineerd voor Epica Awards

8nov 201712:12
  • Bureaus
  • 10658 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
  • ReclameMarketingCampagnesAward

nieuws Wieden+Kennedy is dit jaar het Nederlandse bureau met de meeste nominaties voor de Epica Awards. Het Amsterdamse bureau is vier keer genomineerd met werk voor Nike. JWT (Free a Girl) en 180 Amsterdam (Unicef) zijn beide twee keer genomineerd. De Epica Awards zijn de internationale reclameprijs die wordt toegekend door de vakpers.

Icemedia ontwikkelt website voor Aidsfonds

8nov 201712:05
  • Online
  • 7921 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • WebsiteStrategie

nieuws Voor de ontwikkeling van de nieuwe website heeft Aidsfonds gekozen voor Icemedia. Het deed dit na een uitgebreide bureauoriëntatie. De nieuwe website heeft tot doel om fondsen te werven en te informeren over hiv en aids. Daarnaast moet de website een ondersteuning leveren aan het merk Aidsfonds.

Amazon rommelt aan de Nederlandse poort

8nov 201711:34
  • Online
  • 8386 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • E-commerce

nieuws Amazon kondigt de lancering van Amazon Prime in Nederland aan. Het lidmaatschap is beschikbaar via www.amazon.de/prime en biedt onder meer onbeperkte gratis bezorging van meer dan een miljoen producten binnen één dag, en toegang tot onbeperkte streaming van Amazon Prime Video. Volgens directeur van Thuiswinkel.org Wijnand Jongen zal de Nederlandse consument veel plezier hebben van de komst van de Amerikaanse e-commerce gigant.

Nielsen lanceert Digital Ad Ratings in Nederland

8nov 201710:43
  • Media
  • 15958 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • OnderzoekOnline advertisingBereikDigitaal

nieuws Nielsen stelt Digital Ad Ratings beschikbaar in Nederland. Sinds de lancering in 2011 is deze dienst wereldwijd, in meer dan dertig landen, een standaard geworden voor de onafhankelijke meting van online reclamecampagnes. Nielsen Digital Ad Ratings meet leeftijd en geslacht, unieke bezoekers, bereik, frequentie en de GRP’s voor het volledige bereik van online campagnes op desktop, tablet en smartphone.

Begrip voor de narcistische sector

8nov 201710:06
  • Media
  • 18054 x gelezen
  • Link
  • Rogier van Kralingen
  • CommunicatieMediaZakelijk

weblog Alarmfase geel: we zien weer negatieve berichten over de financiële sector. Hoe kan dit toch? Het antwoord is dat deze sector narcistisch is. Willen we echte verbetering dan moeten we iets doen dat wat we in ons dagelijks leven ook zouden doen: de sector behandelen zoals je ook een echte narcist zou behandelen.

'Wij willen de internationale standaard worden op het gebied van e-commerce voor live entertainment merken'

8nov 201709:45
  • Online
  • 10836 x gelezen
  • Link
  • Wout Maas
  • Visual idWebsiteDigitaalProducten en dienstenStrategieE-commerce

nieuws Paylogic wil veel meer zijn dan alleen een aanbieder van tickets. De nieuwe pay-off ‘together’ staat voor samen met de klant de digitale strategie bepalen. Daarnaast verrees een nieuwe website met allelei nieuwe opties. CEO Jan Willem van der Meer: ‘We zien dat fans binnen onze e-commerce oplossing daadwerkelijk in grote mate meer kopen dan enkel tickets. Denk aan hotelovernachtingen, transport, merchandise, add-on's en upgrades. Door dit onder te brengen in één platform wordt de hele economie rond een evenement zo een beheersbaar en winstgevend onderdeel voor de evenementhouder.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • platform voor interactieve marketing