Etcetera maakt GGZ-campagne tegen regelgekte in geestelijke gezondheidszorg

16nov 201710:47
  • Bureaus
  • 8000 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CommercialsMaatschappijCampagnes

nieuws Beste reizigers, ik ben depressief.' Reclamebureau Etcetera heeft een campagne ontwikkeld om de administratieve werkdruk in de geestelijke gezondheidszorg aan te kaarten. Onder het motto 'Minder regelgekte, meer zorg' wordt opgeroepen om een petitie te tekenen.

FonQ legt focus op Belgische markt

15nov 201712:06
  • Food-en-retail
  • 10510 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • WinkelenMarketing

nieuws Webwarenhuis FonQ investeert in het veroveren van een grotere marktpositie op de Belgische markt. Lokale focus en sterke merkpositionering zijn hierbij leidend. Net als in Nederland zal FonQ.be zich richten op de domeinen wonen, koken en lifestyle. Wegens de aanhoudende groei in Nederland en de verwachte groei in België is er een nieuw hoofdkantoor met warehouse in ontwikkeling, meldt het merk.

Have A Nice Day overgenomen door Intracto uit België

15nov 201711:57
  • Bureaus
  • 8751 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • ZakelijkOnline advertisingStrategie

nieuws Het Belgische digitale bureau Intracto versterkt zijn aanwezigheid op de Nederlandse markt met de overname van het dertig man sterke Have A Nice Day uit 's-Hertogenbosch. Met 160 experts aan boord groeit de groep zo uit tot een grote speler in de Benelux.

Prijswinnende start-up combineert boeken met Augmented Reality

14nov 201715:15
  • Online
  • 9151 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Producten en dienstenInnovatie

nieuws Wie dacht dat boeken verleden tijd zijn voor kinderen van tegenwoordig, had buiten de start-up ARmazing gerekend. Door gebruik te maken van Augmented Reality brengen drie jonge ondernemers uit Zoetermeer oude en nieuwe media bij elkaar. Het resultaat, het kinderboek De avonturen van Max – Op zoek naar Fl..,met levensechte 3D-beelden, is al in de prijzen gevallen.

Nederlandse blockchainoplossing voor uitdagingen GDPR

14nov 201710:35
  • Online
  • 9270 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Producten en dienstenPrivacy

nieuws Consumenten controle geven over hun data en tegelijkertijd rekening houden met de behoefte van merken en uitgevers. Dat is de missie van Faktor, een nieuw te bouwen identiteitsplatform op blockchaintechnologie. Faktor wordt ontwikkeld naar aanleiding van de nieuwe Europese privacywetgeving (GDPR) en wil het dataverkeer tussen merken, uitgevers en mensen transparant organiseren. Vandaag maakt Levi9 bekend dat het instapt als officieel ontwikkelpartner van het identiteitsplatform. Eind dit jaar moet het platform in de lucht zijn.

Geven voor bestrijding diabetes via Tikkie

14nov 201710:05
  • Online
  • 6439 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Activatie

nieuws Stichting DON, al elf jaar in touw voor de genezing van diabetes type 1, verspreidt vandaag op Wereld Diabetes Dag via WhatsApp een tikkie van 5 euro. Met één druk op de knop kun je stichting DON aantikken en een bijdrage van 5 euro DONeren.

De U&A is dood!

14nov 201709:25
  • Online
  • 6676 x gelezen
  • Link
  • Etienne Zervaas
  • StrategieTrends

weblog Een boute uitspraak wellicht, ‘de U&A is dood’, maar door versnelling en intensivering van competitie in categorieën kunnen we niet meer zoveel tijd en resource investeren om die monumentale marketingbeslissing te kunnen nemen. We kunnen nu modulair en iteratief exploreren, met als doel en focus het marketingresultaat!

[marketingscience] De hobbelige rit van ondernemer naar succesvolle start up

14nov 201708:00
  • Online
  • 4412 x gelezen
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
  • OnderzoekInnovatie

nieuws We weten inmiddels allemaal dat innovatie goed is voor de economie. Het bevordert verantwoorde en duurzame economische groei. Innovatie wordt daarom door de overheid flink gestimuleerd, bijvoorbeeld door ondersteuning te bieden aan (startende) ondernemers. Mede hierdoor blijft het aantal ondernemers in Nederland groeien. Ondernemer worden, is slechts een eerste stap. Daadwerkelijk een bedrijf beginnen, is een tweede. Het bedrijf structureel laten groeien en gezond houden, is weer een totaal ander niveau.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • platform voor interactieve marketing