'Shoppen voor bril voelt nog te vaak als naar tandarts gaan'

19okt 201713:28
  • Design
  • 14482 x gelezen
  • Link
  • Wout Maas
  • E-commerceProducten en dienstenInnovatie

nieuws Een Europese omnichannel speler die bekendstaat om zijn combinatie van minimalistisch en mooi design, excellente kwaliteit van zowel de customer service als het product en dat tegen een zachte prijs. Deze propositie aanbieden, is de ambitie van oprichter en CEO van brillenmerk Ace & Tate Mark de Lange. ‘Bij veel brillenmerken is het nog steeds een ervaring die je kunt vergelijken met naar de tandarts gaan. Terwijl een bril kopen juist fun moet zijn.’

Louter vrouwen in Nederlandse jury Eurobest

19okt 201711:55
  • Bureaus
  • 11618 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • ReclameCreatieAward

nieuws Orange Lions, de Nederlandse vertegenwoording voor Cannes Lions International Festival of Creativity, heeft de zeven Nederlandse juryleden bekendgemaakt voor Eurobest 2017. Opmerkelijk is dat de Nederlands delegatie louter uit vrouwen bestaat. Het Europese evenement vindt dit jaar plaats in Londen van 28 tot 30 november.

Nieuwe website Telegraaf loopt veel Google-verkeer mis

19okt 201711:06
  • Media
  • 16238 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
  • BereikDagbladuitgeversWebsiteNieuwsmedia

nieuws SLACHTING OP TELEGRAAF.NL! De grootste krant van Nederland loopt schrikbarend veel online traffic mis door een fout bij de migratie van de vernieuwde website. Honderdduizenden artikelen uit het digitale archief zijn niet meer te vinden in de zoekresultaten van Google. Uitgever TMG laat weten dit probleem te gaan oplossen.

Michael Maaskamp creative director bij A Friend of Mine

19okt 201710:24
  • Bureaus
  • 9472 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • ReclameCreatiePersonalia

nieuws Met tien jaar ervaring aan bureauzijde, van boutique design agencies en startups tot netwerkbureaus, is A Friend of Mine een ervaren creatieve kracht rijker. Michael Maaskamp is de nieuwe creative director van het bureau dat onderdeel is van bureau-cluster Dept.

Eurosport sluit Olympische deal met Snapchat

19okt 201700:22
  • Media
  • 19483 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • Olympische SpelenTelevisieSocial mediaContent

nieuws Eurosport en Snap Inc., het bedrijf achter Snapchat, gaan een partnership aan voor de Olympische Spelen van 2018 in Pyeongchang. Door de samenwerking kunnen Europese Snapchatters de winterspelen meebeleven via Snap’s Discover-platform. De deal biedt kansen voor beide partijen om een jongere generatie sportfans te bereiken, met onder meer ‘behind the scenes’ beelden van spectaculaire sporten als snowboarden, freestyle skiën en ijshockey. Ook exclusieve content van de atleten en influencers zal niet ontbreken.

ABN Amro komt met Spaarverslimmers

18okt 201716:06
  • Bureaus
  • 16159 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • Online advertisingCommercialsCampagnesVideo

nieuws De dalende spaarrente is voor veel mensen een zorg. Ze hebben het gevoel dat hun spaargeld bijna stil ligt. Daarom komt ABN Amro met 'Spaarverslimmers': vier manieren om méér uit je spaargeld te halen. De campagne is ontwikkeld door N=5 en doorvertaald naar online door Code d'Azur.

Merken slagen er niet om klantgegevens te benutten voor gepersonaliseerde digitale ervaringen

18okt 201715:45
  • Online
  • 8836 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Customer JourneyDigitaal

nieuws Uit onderzoek van Sitecore en Vanson Bourne blijkt dat merken onder druk staan om op basis van data te handelen. Hoewel 73% grote prioriteit geeft aan personalisering, worstelen ze met de organisatie en opslag van klantgegevens als fundering voor strategieën voor klantervaringen en om de belofte van personalisering waar te maken. Hierdoor nemen klanten waar dat veel merken in feite 'slechte personalisering' bieden, die bij nadere beschouwing geen 'personalisering' genoemd mag worden.'

Twitter introduceert Video Website Card om bezoekers naar website terug te leiden

18okt 201712:01
  • Online
  • 8156 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • WebsiteVideoInnovatieSocial Media

nieuws Twitter introduceert de Video Website Card. Een creatief format dat de kracht van video combineert met de mogelijkheid gebruikers terug te leiden naar een website, waar ze meer kunnen leren of in het moment actie kunnen ondernemen.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • platform voor interactieve marketing