Millennial grootverbruiker van live radio en Spotify

27okt 201711:36
  • Media
  • 25116 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • BereikDoelgroepOnderzoekRadio

nieuws De tijd die millennials aan audio besteden, ligt met 202 minuten per dag 7% boven het niveau van totaal Nederland (190 minuten per dag). Bijna tweederde van de audiotijd van deze jonge doelgroep bestaat uit live radio. Dit blijkt uit het nieuwe Audio Distributie Onderzoek (ADO) van Stichting Nationaal Luister Onderzoek, uitgevoerd door GfK.

ING lanceert beleggen met de smartphone

27okt 201711:34
  • Online
  • 6751 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Producten en diensten

nieuws ING introduceert de Mobiel Beleggen App. Hiermee wordt het mogelijk om altijd en overal te beleggen via de smartphone. 24 uur per dag hebben gebruikers inzicht in hun beleggingsportefeuille en kunnen ze recente koersinformatie volgen. De afgelopen maanden hebben ruim 200 klanten al ervaring opgedaan met mobiel beleggen door het testen van de Mobiel Beleggen App. De app is zowel geschikt voor de iPhone als voor Android smartphones.

Digitaal record: MediaMonks wint 200e FWA

27okt 201711:06
  • Bureaus
  • 12740 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • Online advertisingDigitaalAwardBranding

nieuws MediaMonks is het eerste bureau ter wereld dat 200 FWA’s heeft gewonnen. De FWA is een internationale competitie voor digitaal werk die al sinds mei 2000 loopt. De jury bestaat uit ruim tweehonderd professionals die dagelijks, wekelijks en maandelijks een prijs uitreiken voor het beste digitale werk.

Dennis van Allemeersch leidt recruitment-divisie Persgroep

27okt 201700:27
  • Media
  • 13150 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • ZakelijkPersonaliaUitgeversOnlineHR

nieuws De Persgroep Online Services stelt Dennis van Allemeersch aan als nieuwe directeur voor de business unit Employment Solutions. Hieronder vallen onder meer de titels Nationale Vacaturebank, Intermediair en Tweakers Elect.

ContentToday lanceert foodplatform CookingToday

26okt 201716:38
  • Content
  • 11292 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • VideoContent

nieuws Contentmarketingbureau ContentToday heeft vandaag CookingToday gelanceerd, een food story platform dat (food)merken en uitgevers ondersteunt bij het ontwikkelen van video content en native advertising. Samen met auteur Jacinta Bokma en programmamaker Michael Abspoel ontwikkelt CookingToday portretten die het verhaal van de mensen achter een merk of gerecht laten zien.

Saleskosten omlaag of rendement omhoog?

26okt 201711:09
  • Online
  • 10026 x gelezen
  • Link
  • Carl Derks
  • SalesContentCustomer Journey

weblog Je betaalt je salesmensen een prima salaris met goede secundaire arbeidsvoorwaarden. Ze rijden in een mooie auto van de zaak en gebruiken door de zaak gesponsorde smartphones en tablets. Je vertrouwt erop dat ze die investeringen goed inzetten en je saleskosten dubbel en dwars terugverdienen. Toch is in veel gevallen het rendement niet wat je ervan verwacht of gehoopt had. Vervelend. Maar heb je je eigen verwachtingen wel gemanaged?

momondo bouwt samen met kinderen aan wereldwijde tolerantie

26okt 201710:38
  • Online
  • 9664 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Campagnes

nieuws Met de nieuwe campagne ‘Dear mom and dad’ zet onafhankelijk reiszoekmachine momondo.nl zich in voor meer tolerantie en respect in de wereld. De campagne laat zien wat er gebeurt, wanneer kinderen van over de hele wereld, een maand lang met elkaar samenleven. Het inzicht achter het initiatief is dat uit onderzoek blijkt dat jongeren minder vertrouwen hebben in andere mensen dan oudere generaties. In de ‘Dear mom and dad’ campagne, ontmoeten kinderen over de hele wereld elkaar tijdens een CISV-zomerkamp in São Paulo. Hier leren zij dat ze meer met elkaar gemeen hebben dan dat ze zich ooit konden voorstellen.

Vacaturesite Indeed wil onbewuste vooroordelen slechten

26okt 201709:20
  • Online
  • 1022 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Geen tag

nieuws Vacaturesite Indeed introduceert een nieuwe campagne die een van de laatste taboes rondom recruitment aanpakt – namelijk onbewuste vooroordelen tijdens sollicitaties. Of het nu gaat om ideeën over huidskleur, leeftijd of geloofsopvattingen: dit soort onbewuste vooroordelen zorgt ervoor dat getalenteerde werkzoekenden worden tegengehouden, of dat recruiters sterke kandidaten mislopen. De campagne spoort werkgevers aan om eens na te denken over dit probleem. In een opvallende reeks tv-commercials wordt een verscheidenheid aan mensen getoond, van wie gezichten worden verborgen door hun cv. Hiermee wil Indeed de boodschap verspreiden dat werkgevers kandidaten eerst en vooral moeten beoordelen op hun vaardigheden.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • platform voor interactieve marketing