NS komt met zakelijke campagne 'Elke dag is anders'

30okt 201715:03
  • Bureaus
  • 15224 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • ZakelijkOnline advertisingCampagnes

nieuws NS heeft de ambitie verder te groeien in de zakelijke markt. Om die doelstelling te realiseren positioneert het spoorwegbedrijf zich als mobiliteitsadviseur voor ondernemers en bedrijven. Met de NS Business Card en aanverwante proposities worden de verschillende segmenten op deze markt bediend. De B2B-campagne 'Elke dag is anders' is ontwikkeld door reclamebureau N=5 en mediabureau Initiative.

Topmarketeer Ahold Delhaize Faber naar Unilever Europa

30okt 201710:45
  • Food-en-retail
  • 9722 x gelezen
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
  • PersonaliaMarketingFood

nieuws Hanneke Faber, in de hoofddirectie van Ahold Delhaize verantwoordelijk voor digitaal en e-commerce, stapt over naar Unilever. Ze wordt daar eindverantwoordelijk voor de markt Europa. De huidige president Europa, Jan Zijderveld, vertrekt bij Unilever. Faber start op 1 januari 2018. Zij was chief commercial officer voor Ahold en werkte daarvoor bij Procter & Gamble.

[thuisbezorging] Nederlander bestelt voor bijna half miljard aan eten in Q2/'17

30okt 201710:42
  • Food-en-retail
  • 9215 x gelezen
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
  • LeverancierSmartphoneFood

nieuws Nederlanders hebben in het tweede kwartaal van 2017 voor ruim 440 miljoen euro aan maaltijden besteld. Pizza’s waren met afstand het populairst. Daarna volgden grillgerechten, fastfood en sushi, blijkt uit rapportage van ABN Amro over maaltijdbezorging bij mensen thuis. Voor bestellingen bij de pizzeria werd gemiddeld €9,57 per persoon uitgetrokken. Volgens de bank groeit de maaltijdbezorgsector als kool. Je ziet dan ook steeds meer fietsers en -soms electrische- bezorgscooters en -busjes op straat. In 2018 groeit de branche 20 procent. Maaltijdboxbezorgers zijn hierin nog niet eens meegenomen.

MediaMonks is Ciclope Digital Company of the Year

30okt 201709:13
  • Bureaus
  • 9094 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • DigitaalCreatieVirtual RealityAward

nieuws MediaMonks blijft maar prijzen pakken. Bij de Ciclope Awards is het productiebureau uit Nederland voor het tweede jaar op rij uitgeroepen tot Digital Company of the Year. In totaal won MediaMonks zes awards met vijf projecten, waaronder het Audi-project 'Enter Sandbox', dat zowel de Grand Prix won in Digital Craft en Gold in Real-Time VR.

Formitable haalt 280K op bij business angels

27okt 201716:23
  • Online
  • 18870 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • CRMInnovatieProducten en diensten

nieuws Restaurant tech challenger Formitable heeft 280 duizend euro opgehaald bij zeven business angels. Adviseur alsmede investeerder Joost Nauta van IMAgency begeleidde de eerste ronde. Het wil het geld investeren in op CRM gebaseerde features.

Dirk van den Bosch stapt op bij Publicis One

27okt 201714:01
  • Bureaus
  • 24473 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • DigitaalZakelijkPersonaliaStrategie

nieuws Dirk van den Bosch verlaat per 1 december Publicis One. Hij wil 'zijn blik verruimen' na tien jaar werken bij Publicis Groupe. De afgelopen anderhalf jaar was Van den Bosch, samen met Cornelie Weller, CEO van Publicis One in Nederland. Daarnaast was hij ook managing director van DigitasLBi. Deze laatste functie is sinds 1 oktober overgenomen door Tom Bals.

3Dabout.me lanceert innovatieve voetenapp

27okt 201712:13
  • Online
  • 9237 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • E-commerceProducten en dienstenStrategieApps

nieuws Wie kent het niet? Online je schoenen in drie verschillende maten bestellen, zodat je sowieso de juiste maat te pakken hebt? 3Dabout.me ontwikkelde een innovatief idee om de keten een stuk slanker te maken: met een app jouw voeten 3D-scannen, zodat je ook online altijd de juiste schoenmaat koopt. En minstens zo’n goed idee: RLVNT gaat 3Dabout.me ondersteunen op het gebied van merkpositionering, mediastrategie en creatie.

Marc Duijndam nieuwe CEO Sanoma in Nederland en België

27okt 201711:40
  • Media
  • 24935 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • PersonaliaTijdschriftuitgeversUitgeversMediastrategie

nieuws Marc Duijndam wordt per 1 januari 2018 de nieuwe CEO van Sanoma Media in België en Nederland. Hij volgt daarmee Peter de Mönnink op die eerder al zijn overstap naar Talpa aankondigde. Duijndam rapporteert in zijn nieuwe rol aan CEO en president Susan Duinhoven op het Finse hoofdkantoor.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • platform voor interactieve marketing