Redactie Online Marketing

Redactie Online Marketing

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van marketingtribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.

Recente artikelen van Redactie Online Marketing

9292 professionaliseert webcare

11feb 201611:21
  • Online
  • 5109 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • KlantenserviceWebcare

nieuws 9292 professionaliseert zijn webcare door samen te gaan werken met social media specialist Scooperz. Sinds enkele weken voert Scooperz buiten kantooruren de webcare van 9292 uit. De twee partijen beogen naar eigen zeggen een langdurige relatie op te bouwen waarbij de reiziger optimaal bediend wordt. Tijdens kantooruren blijft 9292 zelf de webcare doen vanuit de afdeling Communicatie.

Interactieve documentaire Jheronimus Bosch gaat viral

10feb 201615:16
  • Online
  • 7924 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Digitaal

nieuws De interactieve documentaire ‘Jheronimus Bosch, de tuin der lusten’ is opgepikt door het grootste internetforum van de wereld: Reddit.com. Mede hierdoor is de site echt VIRAL gegaan: binnen twee weken heeft de De tuin der lusten al 300.000 unieke bezoekers gehaald. De site is op dit moment in de Verenigde Staten het populairst, daarna in Nederland, Engeland en Canada. Ook Japan heeft zich zojuist aangesloten. Het regent duizenden enthousiaste reacties op social media.

Reaal lanceert nieuwe app: brengt verzekeringszaken dichtbij

10feb 201611:38
  • Online
  • 8439 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Producten en dienstenApps

nieuws Reaal lanceert een nieuwe app waarmee nieuwe klanten een verzekering kunnen afsluiten, beschikken over de juiste noodnummers en vragen kunnen stellen aan de klantenservice. Daarop komt volgens de verzekeraar meteen een antwoord. Gebruikers van de App verdienen verder punten door hun ervaringen met producten of de app te delen via hun sociale netwerken, of door een verzekering af te sluiten. Maar ook via de fun feature ‘surprise’ waarmee klanten door te schudden met je telefoon 'verrast worden met een beloning'.

Zeeman stunt met spotgoedkope trouwjurk voor

9feb 201611:47
  • Online
  • 10599 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • ActiesProducten en diensten

nieuws Na de gele boxer en het reclameshirt komt Zeeman opnieuw met een nuchter statement tegen onnodig dure kleding. Een trouwjurk voor 29,99 euro. De campagne is bedacht en ontwikkeld door Persuade Brand Interaction, het bureau achter de Zeeman merkcampagne.

Bannerwise en MediaBookers slaan handen ineen

8feb 201611:23
  • Online
  • 9511 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Zakelijk

nieuws Bannerwise, de online bannertool en MediaBookers, het gratis online mediaboekingsplatform hebben de handen ineengeslagen. Door de samenwerking is online adverteren vanaf vandaag volledig selfservice geworden. Beide partijen spelen met deze totaaloplossing in op de trend dat ondernemers, marketeers en adverteerders alles zélf willen doen op het gebied van media-inkoop.

Grip op klantinzicht: het genereren en gebruiken van waardevolle kennis over klanten

8feb 201610:43
  • Online
  • 8738 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • KlantenserviceKlant

nieuws 'Wij zijn benieuwd hoe u onze service heeft ervaren' en 'Onze website maakt gebruik van cookies.' Dat organisaties meer over klanten en hun klantreis willen weten is duidelijk. Organisaties beschikken over steeds meer klantinformatie, vooral door digitalisering en effectieve methoden voor het verzamelen van klantinformatie. Maar informatie is nog geen inzicht. Said et al. (2015) merken dan ook op dat het beschikken over klantinformatie niet voldoende is voor het nemen van weloverwogen marketingbeslissingen.* Hiervoor dient klantinformatie te worden vertaald in klantinzicht: voor de organisatie waardevolle kennis over de klant.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • platform voor interactieve marketing