Redactie Online Marketing

Redactie Online Marketing

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van marketingtribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.

Recente artikelen van Redactie Online Marketing

App maakt vertaalslag TV currency in online currency

8mrt 201613:03
  • Online
  • 9457 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • AppsProducten en diensten

nieuws BrandDeli en GroupM hebben de Media Cost Converter app samen ontwikkeld. Deze tool is in staat om de daadwerkelijke kosten per bereik uitgedrukt in de betaaleenheid grp (gross rating points) om te rekenen naar cpm (cost per mille) en vice versa. Op deze manier is het mogelijk om een kostenvergelijking te maken tussen TV en online op doelgroepniveau.

Nederlandse start-up verzorgt 360 graden marketing voor nieuwe app's

7mrt 201610:18
  • Online
  • 10592 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Apps

nieuws Van alle mobiele apps die worden gelanceerd in de App-stores blijkt 80% niet succesvol. Raoul Milhado (25) en Florian Rost van Tonningen (25) ontwikkelden met behulp van slimme algoritmes een marketingformule om van een app een gegarandeerd succes te maken. Voor 2016 wordt al een omzet verwacht van 15 miljoen euro en is er onlangs een tweede vestiging in Amerika geopend.

Artsen zonder Grenzen laat positief geluid horen: #WeDontCare

7mrt 201610:09
  • Online
  • 29450 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • CampagnesDigitaal

nieuws De wereld staat in brand en de verdeeldheid lijkt groter dan ooit. Artsen zonder Grenzen lanceert daarom de online campagne #WeDontCare. Om een positief geluid te laten horen en om te laten zien waar de medische noodhulporganisatie voor staat. Afkomst, religie, politieke overtuiging? #WeDontCare.

Femoji's moeten menstruatie bespreekbaar maken

4mrt 201611:16
  • Online
  • 24354 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • InteractieActivatie

nieuws Misschien niet het allerleukste gespreksonderwerp, maar wel een belangrijke: menstruatie. Erover praten leidt voor veel meiden helaas nog steeds tot schaamte, spanning en een gebrek aan zelfvertrouwen. Onderzoek wijst uit dat de helft van de meiden tussen de 12 en 14 jaar het lastig vindt om met vrienden en familie te praten over ongesteldheid. Om daar iets aan te doen start Libresse vandaag een online petitie die ervoor moet zorgen dat zes speciaal ontworpen menstruatie-emoji's (zogenaamde femoji's) worden toegevoegd aan het officiële Unicode-toetsenbord. Emoji's zijn bedoeld om communicatie gemakkelijker én leuker te maken en zijn de snelst groeiende vorm van taal in de geschiedenis van de mensheid.

SAN-jaarboek: 'Voor jou alleen'

3mrt 201619:25
  • Bureaus
  • 10184 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Marketingcommunicatie

nieuws Tijdens een drukbezochte bijeenkomst op 3 maart 2016 voor SAN juryleden, sponsors en relaties bij de NS in Utrecht, heeft SAN voorzitter Paul Geraeds het eerste exemplaar van het SAN Jaarboek 2015 uitgereikt aan marketingprofessor en meervoudig prijswinnaar Steven van Belleghem. Het motto ‘Voor jou alleen’ van het jaarboek benadrukt de essentie van marketing- en communicatie, namelijk persoonlijke aandacht voor de klant.

Eerste virtual reality bioscoop ter wereld opent in Amsterdam

2mrt 201616:40
  • Online
  • 9718 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • InnovatieVirtual Reality

nieuws Liefhebbers van virtual reality films hebben vanaf vandaag een bioscoop in Amsterdam waar zij terecht kunnen. Volgens oprichter Jip Samhoud is Amsterdam met The VR Cinema een pionier. De eerste film is vanaf donderdag 10 maart te zien.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • platform voor interactieve marketing