Redactie Online Marketing

Redactie Online Marketing

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van marketingtribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.

Recente artikelen van Redactie Online Marketing

Smart productactivatie Coca-Cola drinken in de horeca

10mei 201614:18
  • Online
  • 2870 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • ActivatieMobile

nieuws Via een mobiele techniek krijgt de café- of restaurantbezoeker na het fotograferen van een flesje Coca-Cola, Coca-Cola zero of Coca-Cola light een 360° video van 15-20 seconden te zien. Bijzonder aan deze winactie is de interactie met het iconische glazen Coca-Cola flesje, dat uitsluitend in de horeca verkrijgbaar is. Met deze nieuwe smart productactivatie wil Coca-Cola consumenten verrassen in horecagelegenheden.

Videotechnologie in woondecoratie-app

10mei 201611:32
  • Online
  • 2476 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • AppsVideoInnovatie

nieuws De Flexa Visualizer App heeft er een nieuwe feature bij. Er is nu ook videotechnologie en makkelijk delen via social media aan toegevoegd. Flexa presenteerde de app voor het eerst in mei 2014, toen een primeur in augmented reality-technologie.

The Secret Lab lanceert VR-tak

9mei 201614:37
  • Online
  • 1988 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Geen tag

nieuws Creatief webbureau The Secret Lab start een nieuwe afdeling die zich volledig zal gaan richten op virtual reality (VR). Met een 'dedicated productieteam' speelt The Secret Lab in op de mogelijkheden die deze opkomende technologie biedt en de vraag vanuit klanten naar 360-video en VR-producties. Maurice Schutte zal de VR-tak gaan leiden.

80 procent van de Nederlanders heeft door internet meer controle over uitgaven

9mei 201611:02
  • Online
  • 2367 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Mobiel betalenOnderzoek

nieuws Nederlanders zijn trots op hun slimme koopmansdrift. Zestig procent ziet het zelfs als een sport om het beste product of dienst voor de laagste prijs te kopen. Door internet en de komst van vergelijkingssites heeft tachtig procent van de Nederlanders meer controle over zijn/haar eigen uitgaven. Ongeacht de prijs, verwachten we wel altijd een goede service. Volgens de helft van de Nederlanders is een app hier onderdeel van. Dit blijkt uit onderzoek van Oxxio onder duizend Nederlanders van achttien jaar en ouder.

Twitter lanceert de Europese banenmarkt #JouwBaan

4mei 201616:00
  • Online
  • 15493 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Social Media

nieuws Twitter roept bedrijven in heel Europa op zich in te schrijven voor hun virtuele banenmarkt #JouwBaan, die zal plaatsvinden op donderdag 19 mei. De online banenmarkt brengt werkgevers en werkzoekenden over heel Europa samen in een uniek netwerkevenement.

Falcon.io introduceert geïntegreerd customer experience platform

4mei 201613:34
  • Online
  • 15350 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Producten en dienstenSocial Media

nieuws Falcon.io lanceert een vernieuwd customer experience platform waarmee merken – volgens het techbureau - voor het eerst de mogelijkheid hebben om een live en gedetailleerd totaaloverzicht van hun digitale doelgroep te bekijken. Carlsberg, Tiger en Change Lingerie zijn de eerste van de ruim 700 klanten van Falcon die de nieuwe functionaliteit gebruiken. Zij verwachten dat dit voor ingrijpende verbeteringen zal zorgen van diverse aspecten van hun marketingstrategie.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • platform voor interactieve marketing