Redactie Online Marketing

Redactie Online Marketing

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van marketingtribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.

Recente artikelen van Redactie Online Marketing

Online dierenshop Zooplus plust

24okt 201309:55
  • Online
  • 15488 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • E-commerce

nieuws Zooplus meldt in een persbericht dusdanig positieve resultaten voor Q3/2013 dat het zijn sales target voor heel 2013 naar boven bijstelt naar 415 miljoen euro.

Handgeschreven kaarten online versturen

24okt 201308:26
  • Online
  • 12930 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • E-commerce

nieuws Dankzij een nieuwe functie op de mobiele website van Greetz kunnen kaarten nu met de hand of een stylus geschreven worden. Vooralsnog alleen vanaf de iPad, maar binnenkort wordt de functie ook toegevoegd aan de bestaande apps voor Android en iOS.

Brand introduceert Zwaar Blond

23okt 201317:00
  • Online
  • 26817 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Introductie

nieuws Op 30 oktober a.s. zal hobbybrouwer Jacques Bertens uit Loon op Zand het eerste Brand Zwaar Blond tappen in Stadscafé De Spaarbank in Tilburg. Op 1 juni won hij de Bierbrouwwedstrijd van Brand Bier en Bierconsumenten vereniging PINT. Samen met de brouwmeesters van Brand brouwde hij op 12 augustus op de Brandbierbrouwerij in Wijlre zijn winnende Zwaar Blond. In de tussentijd heeft het bier kunnen rijpen en is het op fles en fust afgevuld. Vanaf 30 oktober kan iedereen proeven hoe Brand Zwaar Blond smaakt. Brand Zwaar Blond is verkrijgbaar bij de supermarkten van Jumbo, de slijterijen van Mitra en natuurlijk in de horeca.

Joost van Liemt naar Energize

23okt 201314:34
  • Algemeen
  • 30514 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Advertising

nieuws Joost van Liemt gaat als Strategy Director aan de slag bij Energize en maakt direct deel uit van het managementteam. Van Liemt werkte hiervoor als creative director bij .bone en Euro RSCG. Eerder al was hij partner en creative director van Bikker Communicatie en is hij Bikker Interactieve Media gestart, de voorloper van Euro RSCG 4D (tegenwoordig Havas). Als creative director maakte hij veel internationaal, prijswinnend werk voor onder andere Nokia, ABN AMRO, Nuon en InShared.

[Infographic] Voetbalfan in stadion twittert meer dan kijker thuis

23okt 201314:28
  • Online
  • 16988 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Social media

nieuws HTC heeft onderzoek uitgevoerd naar het gedrag van voetbalfans in stadions in Europa op het gebied van social media. Uit het onderzoek blijkt dat ze goed zijn voor meer dan 35% van alle tweets over de wedstrijd. Voor dit onderzoek is data verzameld tijdens vier van de eerste wedstrijden van dit seizoen in de groepsfase van de UEFA Champions League. Hieruit blijkt dat fans in de stadions verantwoordelijk zijn voor bijna tien keer zoveel tweets per fan dan tv-kijkers. Naast berichtgeving over de wedstrijden zelf, delen ze ook foto’s om hun sociale contacten te laten weten dat ze erbij waren.

Steun voor Zwarte Piet op Facebook en radio

23okt 201314:15
  • Online
  • 12533 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Social media

nieuws De meest besproken figuur van deze week is ongetwijfeld Zwarte Piet. In alle (social) media staat deze knecht van Sint in de spotlights. Op Facebook scoort de zogenoemde Pietitie van reclamemakers Bas Vreugde en Kevin van Boeckholtz als een dolle. Volgens Facebook analyticus Joost Lasschuit is de pagina binnen een dag uitgegroeid tot de grootste Nederlandse fanpagina ooit met meer dan 700.000 likes.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • platform voor interactieve marketing