Redactie Online Marketing

Redactie Online Marketing

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van marketingtribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.

Recente artikelen van Redactie Online Marketing

Inschrijving voor Internal Branding Jaarprijs geopend

27nov 201313:02
  • Algemeen
  • 19911 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Geen tag

nieuws Inschrijven voor de Internal Branding Jaarprijs kan vanaf nu.Tot 15 januari 2014 kan iedere organisatie met stevig bewijs van het succes van Internal Branding zich inschrijven via www.ib-jaarprijs.nl. Er wordt niet alleen gekeken naar interne effecten, maar ook naar wat het extern heeft opgeleverd. Op 3 februari worden de finalisten bekendgemaakt via verschillende (sociale) kanalen en op 11 maart presenteren de drie genomineerden hun case en bepalen een vakjury (vanuit NIMA, EURIB, Logeion, HRcommunity, HR-Communicatie.nl, MarketingTribune en tevens vanuit de winnaars van de afgelopen 2 jaar: VVV en Etos) én het publiek de winnaar in de MINI Brandstore te Amsterdam.

Consument shopt straks massaal crossmediaal

27nov 201309:11
  • Online
  • 16998 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Geen tag

nieuws In 2020 switcht de Nederlandse consument moeiteloos tussen online en fysiek winkelen. De oriëntatie en aankoop van goederen en diensten wordt een crossmediale beleving. Zo’n 80% tot 90% van de consumenten komt over acht jaar nog steeds in winkels voor het passen en kopen van fashion en personal lifestyle producten. Tegelijkertijd zal 52% van de aankopen in 2020 via een online kanaal gedaan worden. Het gaat daarbij om alle online aankopen die zowel thuis, op het werk of in de winkel (online instore) worden gedaan.

[infographic] Tools voor de social media marketeer

27nov 201308:00
  • Online
  • 15453 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Social media

nieuws Ian Cleary van RazorSocial verblijdt ons met deze infographic over een dag uit het drukke leven van een social media marketeer. Een kleine kanttekening van Ian: ‘If you work alone then we certainly wouldn’t expect you to do everything listed here or use all the tools we suggest, but if you are part of a team then you could share out the tasks and tools to make it easier’.

In 2020 ruim de helft aankopen via online

26nov 201313:09
  • Online
  • 17930 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • E-commerce

nieuws Nederlandse consumenten verwachten dat ze in 2020 52 procent van hun uitgaven online zullen doen. Het internetaandeel zal daarmee verdrievoudigen in vergelijking met afgelopen jaar, althans in hun optiek; retailexperts verwachten dat het online aandeel lang niet zo groot wordt, zo bericht Twinkle.

‘Liever een dag zonder partner dan zonder mobiele telefoon’

26nov 201311:14
  • Online
  • 19054 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Mobile

nieuws Mediaxplain deed in opdracht van telecomretailer Phonehouse onderzoek naar het gebruik van smartphones. Daaruit blijkt dat 20% van de ondervraagden liever een dag zonder partner doorbrengt dan een dag zonder mobiele telefoon. Nog meer uitkomsten…

Smileys werken op Facebook

26nov 201309:54
  • Online
  • 21006 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Social media

nieuws Debbie Hemley geeft op socialmediaexaminer.com maar liefst 26 tips om fans op Facebook te betrekken bij je merk, product of bedrijf. Wij lichten er een paar uit.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • platform voor interactieve marketing