Redactie Online Marketing

Redactie Online Marketing

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van marketingtribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.

Recente artikelen van Redactie Online Marketing

Rabobank presenteert MyOrder Sidekick op Finovate Europe

17feb 201400:01
  • Online
  • 19695 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Online betalen

nieuws Finovate Europe is een congres op het gebied van financieel technologische innovaties. Het congres wordt ieder jaar georganiseerd in Londen en trok dit jaar bijna duizend bezoekers uit ruim dertig landen. Gedurende twee dagen mochten ruim zestig organisaties hun nieuwste innovatie of release tonen door middel van een live-demo. Daarbij moet de innovatie in maximaal zeven minuten uitgelegd en getoond worden.

Hallo minister, wakker worden!

14feb 201410:41
  • Bureaus
  • 20079 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • ReclameCampagnes

nieuws Gusto aan het Plein is een van de plaatsen waar veel politici hun dag beginnen. Al vanaf € 1,50 is er een pittig Haags bakkie te krijgen. Gusto knipoogde met deze inhaker naar een scherpe start van de dag van minister Plasterk die het in de Tweede Kamer zwaar te verduren had in verband met de afluisterpraktijken van de AIVD. Bureau Make your Mark bedacht de uiting.

Tien interessante onderzoeken van afgelopen week

14feb 201409:30
  • Online
  • 26355 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • WebcareOnderzoekOnline betalenSocial media

nieuws Ook vorige week heeft Danny Oosterveer van Marketingfacts weer de tien meest interessante onderzoeken verzameld. Dit keer onder meer een onderzoek van SWOCC naar het effect van spijtbetuigingen in webcare: ‘Sorry seems to be the hardest word’.

Hub Footwear introduceert #mymagichour Facebook-app

14feb 201409:00
  • Online
  • 16058 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Social mediaApps

nieuws Ter ondersteuning van de vorige week gelanceerde This is my magic hour-campagne, introduceert Hub een geïntegreerde Facebook-app. Met de app kunnen consumenten hun eigen bijzondere momenten in de stad tijdens zonsop- en zonsondergang op de foto zetten en delen via social media met #mymagichour.

KLM introduceert betalen via Facebook en Twitter

14feb 201400:01
  • Online
  • 23352 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • WebcareOnline betalenSocial media

nieuws KLM heeft een betaalsysteem ontwikkeld dat betalen via social media mogelijk maakt. Klanten die via Facebook of Twitter een vlucht boeken of omboeken, een Economy Comfort-stoel reserveren of bijvoorbeeld extra bagage regelen, kunnen nu ook via deze kanalen betalen.

WNF kiest O&M

13feb 201411:08
  • Bureaus
  • 16260 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • CampagnesAdvertising

nieuws Na een beknopte bureau-oriëntatie heeft WNF gekozen voor Ogilvy&Mather Amsterdam. O&M wordt verantwoordelijk voor merk-, engagement en activatiecampagnes voor het WNF. Het eerste werk is binnenkort zichtbaar en concentreert zich rondom oceanen, het belangrijkste communicatiethema van het WNF in 2014.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • platform voor interactieve marketing