Redactie Online Marketing

Redactie Online Marketing

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van marketingtribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.

Recente artikelen van Redactie Online Marketing

Tien manieren hoe Facebook niet te gebruiken

12mrt 201410:00
  • Online
  • 14853 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Social media

nieuws Eric Siu schrijft op Entrepreneur over tien manieren waarop je als social media marketeer social media NIET moet gebruiken. Want er is natuurlijk een groot verschil tussen het gebruiken van social media omdat dat nou eenmaal van een bedrijf verwacht wordt of dat je als marketeer social media gebruikt om aan je businessdoelen te werken.

Facebook-hitlijst te horen bij Radio Veronica

12mrt 201408:00
  • Online
  • 14040 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Social media

nieuws Radio Veronica brengt de ‘Facebook Top 500, de meest sociale hitlijst van Nederland’. Van dinsdag 11 tot en met vrijdag 14 maart hoor je de hits met de meeste likes, shares en comments bij Radio Veronica.

Tien interessante onderzoeken van afgelopen week

12mrt 201406:00
  • Online
  • 16853 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Social media

nieuws Danny Oosterveer van Marketingfacts heeft weer een aantal recente onderzoeken op een rijtje gezet. Deze week onder meer de drempelvrees van de zorgsector bij het inzetten van social media, het risico van de parodie als advertentiestrategie en de brutaliteit van mannen.

ABN Amro: ‘LinkedIn niet langer een onderbelicht pareltje’

11mrt 201409:13
  • Online
  • 15596 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Social media

nieuws Steeds meer Nederlandse bedrijven gebruiken LinkedIn als contentplatform. Zo blijkt althans uit de tweede editie van de ‘LinkedIn Monitor’ van Second Degree. En dat komt goed uit want een ruime meerderheid van de leden gebruikt LinkedIn namelijk om op de hoogte te blijven van trends en ontwikkelingen in zijn branche of vakgebied en maar liefst 88 procent geeft aan geïnteresseerd te zijn in content via company pages.

Austin/Texas Calling: #SXSW010 over about.me, video en Wifi kostuum

11mrt 201408:56
  • Online
  • 18659 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • MuziekMediaInteractie

nieuws Anne Marie Hazenberg en Anita Lussenburg van NewMediaBrains verslaan op geheel eigen wijze het 5 daagse SXSW congres in Austin Texas. Dé laatste trends & ontwikkelingen op het gebied van online, interactive en socialmedia. #SXSW heeft een aantal interessante investeerders geboekt die deze week hun ervaringen met technology start ups met ons delen. Het verhaal van Tony Conrad intrigeerde @AMH010 en @AnitaLussenburg vandaag. Hij sprak over de online identiteit van mensen / ondernemers. Conrad is als investeerder nauw betrokken bij (technology) start ups zoals WordPress, MakerBot, High Fidelity en Blue Bottle Coffee. Z’n meest recente start up is het snel groeiende about.me

‘Ajax favoriet onder twitterende mannen’

11mrt 201407:58
  • Online
  • 14164 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Social media

nieuws In de maand februari zijn 873.042 tv-gerelateerde tweets verstuurd. De Uefa Europa League-wedstrijd tussen Ajax en Red Bull Salzburg op 20 februari was in deze maand het meest getwitterde programma met 27.733 tweets. Dit blijkt uit de ‘Spot Social TV Ratings’, een overzicht van tv-programma’s die de meeste tweets realiseren. Met deze maandelijkse rapportage in samenwerking met Remotely.tv wil Spot de wederzijds versterkende werking en relatie tussen tv en social media inzichtelijk maken.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • platform voor interactieve marketing