Redactie Online Marketing

Redactie Online Marketing

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van marketingtribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.

Recente artikelen van Redactie Online Marketing

Ajax-filter Ziggo is grote hit op Snapchat

31mei 201713:26
  • Online
  • 9640 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • BereikSocial Media

nieuws Ziggo heeft op de dag van de Europa League finale tussen Ajax en Manchester United de succesvolste gesponsorde Snapchat-filter in Nederland tot dusver geïntroduceerd. Als hoofdsponsor van Ajax maakte Ziggo het mogelijk om op woensdag 24 mei de hele dag Snaps te voorzien van een filter in Ajax-stijl. De filter genereerde een uniek bereik van meer dan 2 miljoen Snapchatters. Dit resulteerde in meer dan 500.000 Snaps met het filter, die bij elkaar meer dan 18 miljoen impressies opleverden.

Criteo Direct Bidder koppelt aanbod uitgevers aan vraag adverteerders

30mei 201711:19
  • Online
  • 7793 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • ZakelijkProducten en diensten

nieuws Criteo, specialist op het gebied van performancemarketing, introduceert Criteo Direct Bidder. Deze headerbidding-technologie koppelt het aanbod van uitgevers rechtstreeks aan de vraag van meer dan 15.000 klanten van Criteo. De oplossing verzekert uitgevers ervan dat ze de waarde behouden van de impressies die Criteo inkoopt, terwijl Criteo de winstgevende verkopen voor adverteerders blijft verhogen. Als onderdeel van een early-adopter-programma heeft Criteo inmiddels meer dan 250 van zijn grootste aangesloten premium-uitgevers gemigreerd.

ACM: Bron online reviews moet duidelijk zijn

11mei 201714:42
  • Online
  • 12408 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Online

nieuws De Autoriteit Consument & Markt (ACM) heeft in het kader van zijn agendathema ‘de online consument’ een onderzoek uitgevoerd naar online reviews. Omdat deze reviews een steeds grotere rol spelen in het keuzeproces van consumenten is het belangrijk dat ze betrouwbaar zijn. In zijn verkenning heeft de ACM geen aanwijzingen gevonden dat er bij online reviews op dit moment zaken structureel mis gaan. Gezien het toenemende belang van online reviews pleit de ACM wel voor meer transparantie bij alle partijen die betrokken zijn bij het verzamelen, publiceren en beheren van online reviews.

Lightspeed en INretail slaan handen ineen voor efficiënt managen on- en offline winkel

10mei 201716:47
  • Online
  • 12425 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • OnlineE-commerceWinkelen

nieuws Lightspeed, leverancier van kassa- en webwinkelsoftware voor retail en horeca, en INretail, brancheorganisatie voor retail non-food, gaan een partnership aan om onafhankelijke middenstanders te helpen met het efficiënt managen van alle aspecten van de (online) winkel(s). Denk hierbij aan het beheren van een webshop (ecommerce) of het zorgen voor een volledige omnichannelbeleving voor klanten. De brancheorganisatie doet dit door korting te bieden aan hun leden op bijvoorbeeld een trainingssessie of een bluetooth scanner.

FrieslandCampina versterkt partnership met Facebook

9mei 201711:07
  • Online
  • 14339 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Social mediaPartnership

nieuws FrieslandCampina en Facebook maken vandaag hun intentieverklaring voor een meerjarige partnership bekend. Hiermee intensiveren zij hun samenwerking waarbij zij via mobile persoonlijke en relevante relaties met families en melkveehouders over de hele wereld verkennen.

Dutch Digital Day - Oproep aan alle digitale helden voor topberaad

8mei 201710:47
  • Online
  • 28708 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • EvenementDigitaal

nieuws Dutch Digital Agencies (DDA) organiseert voor de derde keer Dutch Digital Day. DDA brengt hiermee een ode aan de digital heroes die iedere dag de wereld te veranderen. Dutch Digital Day wordt gehouden op 30 juni in de middag bij Undercurrent (Amsterdam). Het zal draaien om de impact van digitale superkrachten. Een dag vol inspiratie, innovatie en ontroerend mooie toepassingen van digital.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • platform voor interactieve marketing