Redactie Online Marketing

Redactie Online Marketing

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van marketingtribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.

Recente artikelen van Redactie Online Marketing

[infographic] Zeeland en Noord-Brabant best voorspellende provincies in ING WK-pool

30jun 201410:37
  • Online
  • 12359 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Online

nieuws Op www.watgaathetworden.nl kan heel Nederland voorspellingen voor de wedstrijden geven. Met meer dan 130.000 deelnemers is het de grootste voetbalpool en een graadmeter voor het Oranjegevoel in Nederland.

Nederland gaat massaal los op social media

30jun 201410:22
  • Online
  • 12973 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Social media

nieuws Nederland uit massaal blijdschap op social media na winst op Mexico. Dit blijkt uit een analyse van social media monitoring bedrijf Coosto die de belangrijkste statistieken op een rijtje heeft gezet.

KLM trekt tweet terug na Mexicaanse kritiek

30jun 201409:19
  • Online
  • 21236 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Virale marketingSocial Media

nieuws KLM plaatste na de winst van Oranje op Mexico een ludiek bedoelde tweet met de tekst 'Adios Amigos!'. De tweet viel verkeerd bij veel Mexicanen waaronder de Mexicaanse acteur en belangrijker influencer op Twitter Gael García Bernal. Hij maakte snel na de Tweet van de Koninklijke luchtvaartmaatschappij wereldkundig: 'KLM, ik vlieg nooit meer met jullie waardeloze luchtvaartmaatschappij', zo reageerde, een Mexicaanse acteur met 2 miljoen volgers.

[Skybox] Zes technotrends die marketing gaan veranderen

30jun 201409:00
  • Online
  • 19810 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • TrendsTechnologieMarketing

nieuws Een tandenborstel die aangeeft wanneer je naar de tandarts moet, kledingwinkels die jouw wensen en maat op voorhand al kennen of een potje kaarten met hologrammen van je vrienden. Toekomstmuziek? Tijdens het Executive Marketing Dinner van NIMA bleek dat sommige ontwikkelingen al dichterbij zijn dan we denken. Bart Hogendoorn, directeur van HP Nederland, besprak zes technologietrends die invloed zullen hebben op de marketingwereld.

Hema introduceert Scanlounge

27jun 201416:21
  • Online
  • 26190 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Producten en dienstenInnovatie

nieuws Tijdens het Late Night Shopping Event heeft Hema in zijn vestiging in winkelcentrum Stadshart te Amstelveen een primeur. Klanten kunnen in een fractie van een seconde een 3D scan van zichzelf laten maken waarvan vervolgens een beeldje gefabriceerd wordt. HEMA is hiermee de eerste Nederlandse retailer die in deze nieuwe markt stapt. Bij aanschaf van dit beeldje ontvangt de klant een link naar een digitale 3D foto, voor een 360 graden weergave op tablet, pc of smartphone. De 3D scans kunnen gemaakt worden op donderdag 3 juli van 18 - 23 uur en vrijdag 4 juli en zaterdag 5 juli tijdens reguliere openingstijden.

Weekaabaal app voor Oranjefans

27jun 201415:46
  • Online
  • 26352 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • PromotieApps

nieuws In het hele Oranjecircus rondom het WK 2014 zijn er volgens bureau Social Developers opvallend weinig echt amusante mobiele toepassingen. Apps waar supporters wat aan hebben. Afgelopen week lanceerde het daarom de Weekaabaal app: een gratis app waarmee iedereen Oranje kan steunen door middel van de eigen smartphone.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • platform voor interactieve marketing