Redactie Online Marketing

Redactie Online Marketing

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van marketingtribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.

Recente artikelen van Redactie Online Marketing

KLM maakt slagen nog geslaagder

19jun 201716:29
  • Online
  • 6565 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • CampagnesDoelgroepen

nieuws Wanneer je klaar bent met je middelbare school wil je maar één ding. Van je vrijheid genieten en de wereld overvliegen. Daarom bedacht NEEW ‘KLM’s Geslaagde Actie’. Binnen twee weken meldden 45.000 scholieren zich aan om kans te maken op een droomticket in hun uitgehangen schooltas.

Nextail als eerste retailorganisatie gestart met Real Attribution

19jun 201710:56
  • Online
  • 8249 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Producten en diensten

nieuws Nextail, de online organisatie van Blokker Holding, start met TradeTrackers Real Attribution voor zijn affiliate marketing campagnes. De retailorganisatie beloont hierdoor alle publishers die betrokken zijn in het conversiepad voor alle campagnes. Voor publishers is dit een gelegenheid om meer verdiensten te genereren uit bijdragen aan de leads en sales voor Blokker, Leen Bakker, Xenos, Cook & Co, Intertoys en Bart Smit.

Free a Girls School For Justice lanceert tweede campagnefilm

16jun 201711:36
  • Online
  • 17227 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • CampagnesStorytelling

nieuws In nauwe samenwerking met J. Walter Thompson Amsterdam ontwikkelde MassiveMusic een indringend muziekstuk voor de nieuwe Free a Girl-campagne. Het is de tweede campagnefilm voor de eerste School for Justice. Het nieuwe opleidingsinstituut leidt minderjarige meisjes op die zijn bevrijd uit de kinderprostitutie in de bordelen van India. Hun doel: advocaat of openbaar aanklager worden om zo de criminelen te kunnen berechten die hen ooit als bezit zagen.

DDMA: E-mailcampagnes met dynamische content en kleine omvang meest effectief

15jun 201714:28
  • Online
  • 10279 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • OnderzoekContentE-mailmarketingCampagnes

nieuws Een kleine campagneomvang, verzending buiten kantooruren en het gebruik van dynamische content zorgen voor de hoogste open- en klikratio’s bij e-mail. Dit blijkt uit de DDMA Nationale E-mail Benchmark 2017, waarin 4,8 miljard e-mails verdeeld over 185.000 campagnes zijn onderzocht.

Clockwork zet met Studers mbo'er op voetstuk

12jun 201719:19
  • Online
  • 12408 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Campagnes

nieuws Studers is een nieuw digitaal merk speciaal gericht op de mbo-student. Het werd vandaag gelanceerd door The Learning Network. De beeldvorming over het middelbaar beroepsonderwijs is vaak negatief. Hier hebben studenten geregeld last van bij het vinden van stages maar ook in hun directe omgeving. Geheel ten onrechte volgens Studers. Die juist de MBO-student in haar kracht wil zetten en de waarde van vakmanschap wil laten zien. Met een videomanifest laat Studers acht uiteenlopende mbo-studenten aan het woord, elk over hun eigen ambitie, dromen en groei.

We adapt lanceert platform voor programmatic creative video ads

12jun 201709:34
  • Online
  • 7994 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • VerdienmodellenVideoAlgoritmeProducten en dienstenMarketingautomation

nieuws Op dit moment wordt 70 procent van online video programmatic verhandeld. Het merendeel van deze uitingen zijn statische doorvertalingen van TVC’s waardoor de kracht van programmatic, het tonen van de juiste boodschap aan de juiste persoon, niet optimaal wordt benut. ‘We adapt’ een data gedreven videoplatform heeft hier een antwoord op. De Nederlandse startup is een van de eersten wereldwijd die niet alleen op dynamische wijze verschillende video ads genereert, maar ze ook direct kan uitserveren naar de verschillende programmatic ecosystemen. Adverteerders kunnen hiermee hun video ads significant relevanter maken en zo gepersonaliseerde video ads aan de consument tonen.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • platform voor interactieve marketing