Redactie Online Marketing

Redactie Online Marketing

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van marketingtribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.

Recente artikelen van Redactie Online Marketing

Exposities en audiotour Haarlemse musea op de smartphone

20aug 201414:06
  • Online
  • 21496 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • AppsWearablesProducten en diensten

nieuws Een museumbezoek zonder in de rij te hoeven staan voor een audiotour, omdat je die al op zak hebt. En je weet precies waarvoor je komt, want je hebt op je smartphone al gekeken wat er op het moment allemaal te zien is. Het Frans Hals Museum en De Hallen Haarlem bieden hun bezoekers deze functionaliteiten aan via een app die gratis kan worden gedownload op iPhone en Android-smartphone.

Applicaties in de maak bij Bol.com

20aug 201411:52
  • Online
  • 22548 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • WebsiteWebwinkelProducten en dienstenApps

nieuws Bol.com heeft het basisdesign van zijn website aangepast. De webwinkel wil door een ander letterype en meer overzichtelijke indeling en navigatie het gebruikersgemak bevorderen en meer beleving creëren. Daarnaast zal de webwinkelreus binnen enkele maanden eigen mobiele applicaties lanceren.

Blauw Gras hengelt grote vissen binnen

19aug 201416:20
  • Bureaus
  • 27381 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Social MediaStrategieNieuwkomers

nieuws Het startende bureau Blauw Gras heeft Hornbach en Burger King Nederland als nieuwe klant. Per augustus is het jonge Amsterdamse bureau verantwoordelijk voor alle social media activiteiten van beide merken. Op dit moment zijn beide accounts al actief op verschillende sociale platforms. Blauw Gras gaat de komende tijd aan de slag met het uitbouwen van deze sociale communities. MarketingTribune sprak met oprichter en mede-eigenaar Erik Wiese.

Webshop voor delicatessen uit Andalusië

19aug 201414:11
  • Online
  • 21210 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Producten en dienstenIntroductieWebwinkel

nieuws Shop Andalucia is naar eigen zeggen ‘the place to be’ voor iedereen die op zoek is naar typisch Spaanse producten. Het assortiment van deze webwinkel bevat onder andere Spaanse delicatessen, jurken, boeken, reisgidsen, handgeschilderde keramiek en verzorgingsproducten met de kenmerkende Spaanse geuren. Allemaal afkomstig uit de Zuid-Spaanse regio Andalusië en stuk voor stuk met liefde en kennis geselecteerd.

Occasionplatform voor Porsches

19aug 201411:31
  • Online
  • 16817 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • VerkoopProducten en diensten

nieuws Autobedrijven, handelaren en particulieren bieden op het nieuwe online-platform PorschTrader.nl occasions aan voorzien van een onafhankelijk keuringsrapport van een officiële Porsche dealer. Porsche Trader is het eerste occasionplatform dat bij de advertentie een objectief keuringsrapport plaatst.

Webpower lanceert push app triggers

18aug 201414:37
  • Online
  • 17421 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • E-mailmarketingApps

nieuws Gebruikers van webpower e-mail marketing automation-platform kunnen vanaf vandaag mobiele push app-notificaties uit laten sturen op basis van vooraf ingestelde triggers. Push app is daarmee na e-mail en sms de derde response-mogelijkheid. Dit kan handig zijn voor bedrijven waarbij de eigen app centraal staat in de (marketing)strategie.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • platform voor interactieve marketing