Redactie Online Marketing

Redactie Online Marketing

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van marketingtribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.

Recente artikelen van Redactie Online Marketing

Waakhond van het online domein

12nov 201410:52
  • Online
  • 16444 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • WebcareProducten en diensten

nieuws Kevin Day (foto) is in Nederland en Scandinavië als Sales Manager van MarkMonitor verantwoordelijk voor het werven van nieuwe klanten en het ondersteunen van zowel nieuwe als bestaande klanten. Hij wil organisaties doordringen van het belang van online registratie en verdediging. 'De ernst en omvang van het probleem is enorm.'

Black Hole Recordings introduceert ‘betalen met een tweet’

11nov 201415:53
  • Online
  • 16987 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Social mediaE-commerce

nieuws In de door platenmaatschappij Black Hole Recordings gelanceerde digitale pop up store www.blackholepopupstore.com kan de bezoeker voor het eerst met een tweet 'betalen'. Gedurende een periode van 30 dagen kunnen muziekliefhebbers tracks, ringtones en wallpapers 'kopen' van artiesten zoals Ferry Corsten, Tiësto en New World Punx.

53% online aankopen eerste helft 2014 voor rekening van iDeal

11nov 201415:52
  • Online
  • 17512 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Online betalen

nieuws Iets meer dan de helft (53%) van alle online aankopen die in de eerste helft van 2014 door Nederlandse consumenten zijn gedaan, werd afgerekend met iDeal. Het gebruik van betaalwijzen verschilt echter per branche en naar het device dat men gebruikt voor de online aankoop. Dit blijkt uit cijfers van de eCommerce Payment Monitor, het onderzoek naar betaalmethoden in Nederland, dat wordt uitgevoerd door GfK in samenwerking met Currence, eigenaar van iDeal en Thuiswinkel.org, de belangenvereniging van 2200 (web)winkels in Nederland.

KWF campagne Sta op Tegen Kanker met Armin van Buuren en Direct

11nov 201415:52
  • Online
  • 15100 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Campagnes

nieuws De Combinatie van Factoren en Conclusion Digital, beiden onderdeel van Conclusion, ontwikkelden voor KWF Kankerbestrijding een grootschalige online campagne die heel Nederland de kans geeft een live lichtbericht te laten schrijven voor een dierbare. Ieder lichtbericht is uniek en speciaal voor de inzender live gemaakt door lichtkunstenaars van PIPS: lab en vrijwilligers. Vanaf vanmiddag 16 uur kunnen lichtberichten worden geplaatst op de website www.kwflichtbericht.nl. De ambassadeurs voor de campagne zijn Armin van Buuren en Direct.

Tinder-like app voor fashion

11nov 201414:08
  • Online
  • 11837 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Geen tag

nieuws Swipe & Shop heeft het Tinder model gekopieerd en toont nu verschillende kledingstukken uit diverse webshops in één app. Door naar rechts te swipen wordt een kledingstuk bewaard, door naar links te swipen wordt er een nieuw product getoond.

[infographic] Tonen van producten die niet op voorraad zijn grootste frustratie online winkelen

11nov 201408:03
  • Online
  • 12952 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • E-commerce

nieuws De drie grootste frustraties van online winkelen zijn: tonen van producten die niet op voorraad zijn (60%), ontbreken van genoeg beschikbare informatie (52%) en wanneer de impressie in de winkel verschilt met de online impressie (47%). Dit blijkt uit wereldwijd onderzoek van SDL, specialist op het gebied van Global Customer Experience Management, onder 3000 consumenten.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • platform voor interactieve marketing