Redactie Online Marketing

Redactie Online Marketing

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van marketingtribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.

Recente artikelen van Redactie Online Marketing

Epica 2014 Amsterdam: Extra Grand Prix in de categorie Digital voor 72andsunny

21nov 201411:24
  • Bureaus
  • 32974 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Awards

nieuws 72andsunny heeft een extra Grand Prix gewonnen in de categorie Digital voor hun ‘Nightwalk in Marseille’ voor Google, waarvoor zij eerder deze week al een Gouden Epica wonnen. In de Koepelkerk in Amsterdam zijn gisteravond ook de volgende Grand Prix uitgereikt: tevens in de categorie Digital voor Leo Burnett Toronto met #likeagirl voor Procter & Gamble; in de categorie Outdoor voor Publicis Frankrijk met ‘Paris Zoo’ voor Musée National d’Histoire, in de categorie Pers voor Leo Burnett Beirut met ‘Making Music’ voor Virgin Radio en in de categorie Film voor BBDO New York met ‘The Boy Who Beeps’ voor General Electric.

[Marketing Analyse] Hoe haal je conversie uit de inzet van social media?

21nov 201400:01
  • Online
  • 18118 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Social media

nieuws Online adverteren en de inzet van social media staat tegenwoordig standaard op het lijstje van adverteerders met bijvoorbeeld een winactie op Facebook of Twitter. Leuk, maar hoe zorg je ervoor dat een campagne via social media ook echt wat oplevert? MarketingTribune sprak met Peter Minkjan van Likenomics, Pieter Voogt van PauwR, Taaf Von Brucken Fock van Digined en Edwin Hof van Arke. 'Met een leuke win-actie op Facebook red je het niet, want je bent niet de enige.'

ABN Amro Partner van de Toekomst van Ajax

20nov 201410:19
  • Sponsoring
  • 16799 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Voetbal

nieuws Naast Ziggo als nieuwe hoofdsponsor, wordt ABN Amro Partner van de Toekomst van Ajax. ABN Amro komt op de shirts van de jeugd, de vrouwen en de zaterdagamateurs te staan. Daarnaast wordt de naam ABN Amro prominent zichtbaar op sportpark De Toekomst. De bank zal tevens maatschappelijk partner van Ajax worden.

Ruigrok | NetPanel: ‘Liever zonder alcohol dan zonder mobiel’

20nov 201409:38
  • Online
  • 16810 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Mobile

nieuws Ruigrok | NetPanel heeft de resultaten van het eerste What’s Happening Mobile-onderzoek gepresenteerd. In dit onderzoek staat het belang en de functie van de mobiele telefoon voor Nederlanders centraal. Uit het onderzoek komt naar voren dat Nederlanders hun mobiele telefoon maar moeilijk kunnen missen en bereid zijn hier veel voor op te geven.

Shopping2020: Productdifferentiatie en online verkopen volgens medewerker essentieel om te overleven

20nov 201409:11
  • Online
  • 16961 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • E-commerce

nieuws Medewerkers achten productdifferentiatie en uitbreiding van een goede online propositie noodzakelijk voor bedrijven om te overleven richting 2020. Van de ondervraagde medewerkers noemt 40% het richten op nieuwe producten en/of diensten een belangrijk speerpunt voor de toekomst van hun bedrijf. Daarnaast vindt 25% dat het uitbreiden van de online verkopen een stap is die bedrijven moeten nemen om in 2020 gezond te zijn. Dat blijkt uit een onderzoek dat door GfK is uitgevoerd, in opdracht van onderzoeksprogramma Shopping2020, onder bijna 4.000 medewerkers van een groot aantal Nederlandse bedrijven.

MailPlus lanceert apps voor verzamelen emailadressen

19nov 201416:00
  • Online
  • 18550 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • AppsE-mailmarketing

nieuws MailPlus heeft een nieuwe release gelanceerd die voor alle gebruikers beschikbaar is. De nieuwe release stelt hen in staat om e-mailadressen te verzamelen, bestanden te laten groeien en betere e-mail marketingresultaten te behalen. Dit bereiken ze door de inzet van de volgende tools: een app voor gebruik op een tablet op locatie, voor gebruik op een smartphone en voor een pop-up voor integratie in websites. Deze tools zijn onderdeel van de nieuwe Subscription Manager van MailPlus: een module specifiek bedoeld voor het verzamelen van nieuwe contacten.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • platform voor interactieve marketing