Redactie Online Marketing

Redactie Online Marketing

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van marketingtribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.

Recente artikelen van Redactie Online Marketing

Nieuw Weekendjeweg.nl wil inspiratiebron zijn

23jan 201511:17
  • Online
  • 14617 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Producten en dienstenWebsite

nieuws Weekendjeweg.nl heeft een nieuwe huisstijl, website en identiteit. De boekingssite inspireert naar eigen zeggen bezoekers met een gebruiksvriendelijke ervaring, ongeacht of ze een laptop, tablet of smartphone gebruiken. Marketing- en designbureau Mirakuleus zette de communicatie op en ontwikkelde de nieuwe identiteit. De nieuwe website werd op basis van de huisstijl neergezet door user experience designbureau Online Department.

PSV lanceert nieuwe site en app

23jan 201510:53
  • Online
  • 17852 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Producten en dienstenWebsiteAppsInnovatie

nieuws PSV lanceert vandaag een nieuwe website en app. Het nieuwe platform is een belangrijk onderdeel van het Connected Stadium, een innovatief project waarbij draadloos internet en digitale diensten samenkomen om de offline stadionbeleving van PSV-supporters te verbeteren. De site draait op XperienCentral, het CMS van GX Software, dat ook de app voedt met content.

Beeson (Forrester): ‘Experimenteren met mobiel in 2015’

22jan 201517:00
  • Online
  • 20307 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Mobile

nieuws '2015 wordt het jaar van experimenteren met hoe verschillende digitale tools de customer journey kunnen versterken. Daarbij is een grote rol weggelegd voor mobiel’. Dat zegt Michelle Beeson van Forrester in de aanloop naar haar presentatie tijdens het M-commerce Event op 5 februari in Amsterdam.

ReturnSocial: Webcaremedewerkers retailbranche spellen slecht

22jan 201510:03
  • Online
  • 14563 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Webcare

nieuws Uit het eerste Digital Dialogues Pulse-onderzoek onder de Nederlandse top-50 adverteerders, uitgevoerd door social media specialist ReturnSocial, blijkt dat deze slecht reageren op klantvragen via social media. In het laatste kwartaal van 2014 werden er via Facebook en Twitter 250 vragen gesteld aan de webcare van deze organisaties om deze kwantitatief en kwalitatief te beoordelen. Op deze vragen reageerden de topadverteerders bij Facebook in 40% van de gevallen niet en bij Twitter zelfs in 58%. Als er wel werd gereageerd, duurde dit gemiddeld bijna 2 uur.

Hyundai lanceert gratis rally-app

22jan 201509:27
  • Online
  • 13164 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • StorytellingApps

nieuws Via de gratis Hyundai VR+-app - beschikbaar voor iOS en Android - geeft het automerk smartphonegebruikers de kans om zich co-driver van Dani Sordo te voelen in het Hyundai Shell World Rally Team.

[recensie] 'Bedwing het monster social media' van Jeroen Bertrams

22jan 201509:00
  • Online
  • 10008 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Social media

nieuws Sinds 2012 wordt de meeste tijd op internet aan social media besteed: 72 procent van alle internetgebruikers maakt gebruik van social media en dat percentage groeit elk jaar. Wat social media betreft, is Nederland koploper in de EU. Door de groei van social media neemt de druk op ondernemers om ‘iets’ met social media te doen toe. Steeds meer mediabudget gaat hieraan op. Maar moet je als bedrijf wel investeren in social media? Na het lezen van dit boek kunt u daar een weloverwogen besluit over nemen.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • platform voor interactieve marketing