Redactie Online Marketing

Redactie Online Marketing

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van marketingtribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.

Recente artikelen van Redactie Online Marketing

Vamos introduceert 'flexibel' autorijden voor zakelijke markt

24mrt 201515:44
  • Online
  • 14718 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • ZakelijkProducten en dienstenApps

nieuws Vamos biedt naar eigen zeggen de meest flexibele manier van autorijden voor zakelijk Nederland. Rijden met lage vaste maandlasten (vanaf 49 euro per maand) en kilometerbundels inkopen naar gebruik.

Schiphol introduceert nieuwe manier van vluchten boeken

24mrt 201512:57
  • Online
  • 16344 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • WebsiteApps

nieuws Schiphol heeft een nieuwe applicatie op de website gelanceerd: Flight Explorer. De Schiphol Flight Explorer is een interactieve wereldkaart, waarop alle directe bestemmingen van Schiphol staan. Reizigers kunnen het aanbod op de kaart verfijnen met zoekfilters. Anders dan de gangbare variabelen als van, naar, vertrek en aankomst, kunnen ze bijvoorbeeld een flexibele reisperiode opgeven (de maand april), een voorkeur voor het moment van vertrek aangeven (ochtend, middag of avond) of een maximum aan de vluchtduur stellen (niet langer dan 6 uur). Flight Explorer is ook geschikt voor mobiele devices.

Vrijetijdsaanbieder Broky lanceert versie 2.0

24mrt 201510:58
  • Online
  • 15600 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • WebsiteEvenementZakelijkProducten en diensten

nieuws Na een half jaar het nieuwe concept te hebben getest, waarbij de bedrijven de consumenten benaderen in plaats van andersom, lanceert online aanbieder van vrijetijdsbesteding Broky vandaag versie 2.0 met enkele grote updates. Zo kunnen consumenten sneller een aanvraag plaatsen, kunnen bedrijven onder andere hun aanbiedingen opslaan, meer foto’s toevoegen en de consument duidelijker het aanbod laten vergelijken.

Semantische zoekmachine geeft betekenis aan online data

23mrt 201515:22
  • Online
  • 14772 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • InnovatieProducten en dienstenZoekmachine

nieuws BuzzTalk lanceert met Buzzcovery.com een zoekmachine die het mogelijk maakt om uitgebreid betekenis te geven aan online zoekresultaten. Met behulp van semantische zoektechnologie wordt er niet alleen getoond dat er iets is gebeurd, maar ook wat er is gebeurd rond bijvoorbeeld een merk, evenement, thema, persoon of industrietak. Een verdieping die gebruikers volgens BuzzTalk in staat stelt om op een gevalideerde wijze meer betekenis te geven een de online beschikbare hoeveelheid big data en te ontdekken waarom iets is gebeurd.

Bagage snel inchecken en altijd in vizier

18mrt 201517:20
  • Online
  • 11437 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • InnovatieProducten en diensten

nieuws FastTrack Company maakt high-tech oplossingen om bagage thuis al in te checken en tijdens de vliegreis te volgen. Het bedrijf lost hiermee naar eigen zeggen een miljardenprobleem voor de luchtvaartindustrie op, en verhelpt tegelijkertijd de belangrijkste stress factor van het reizen met koffers. In totaal heeft FastTrack Company 2,6 miljoen euro aan investeringen gekregen voor de uitrol van zijn producten eTag & eTrack. Vandaag start het bedrijf de rechtstreekse verkoop van de producten. Wie vandaag bestelt moet wel veel geduld hebben, de producten zijn pas in augustus respectievelijk september leverbaar.

'Warme acquisitie' via LinkedIn

18mrt 201517:00
  • Online
  • 15071 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Social mediaProducten en dienstenInnovatie

nieuws Potentiële klanten worden 'warm' benaderd vanuit het eigen LinkedIn netwerk van de verkoper. Met deze zogeheten 'social acquisition' neemt de kans om een nieuwe klant binnen te halen explosief toe, zo stellen eigenaren Perry van Beek (links op de foto) en Nivar Fuchs van Linkedintoresults. Potentiële klanten, of prospects, worden niet 'uit een database getrokken' maar zorgvuldig geselecteerd. Linkedintoresults benadert hen uit naam van de verkoper mét introductie uit hun eigen sociale netwerk. Als de prospect kansrijk genoeg is kan de verkoper zelf een gesprek inplannen. MarketingTribune sprak met Perry van Beek over warme acquisitie via LinkedIn.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • platform voor interactieve marketing