Redactie Online Marketing

Redactie Online Marketing

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van marketingtribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.

Recente artikelen van Redactie Online Marketing

Philips museum opent expositie #Lightislife met Instawalk

10apr 201510:16
  • Online
  • 16574 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • MobileOnlineStorytelling

nieuws Philips museum in Eindhoven opent op donderdag 16 april 2015 de nieuwe foto-expositie #Lightislife. Deze fototentoonstelling laat werk zien van zes inspirerende Instagramfotografen. Het publiek kan de invloed van licht op fotografie ook zelf ervaren tijdens de aftrap van deze nieuwe expositie, door op 16 april mee te doen aan de ‘Instawalk’ met Eelco Roos, momenteel de meest bekende Instagramfotograaf van Nederland.

Ooyala heeft analytics-platform met 360 graden dashboard

10apr 201507:05
  • Online
  • 16751 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Big dataMediaTelevisieVideoContent

nieuws Ooyala, specialist in video analytics en dochteronderneming van Telstra, heeft de Ooyala IQ gelanceerd. Ooyala IQ is het eerste analytics-platform met een 360 graden dashboard van videoprestaties en kijkersgedrag, inclusief multidimensionale filtering per device, operationeel systeem, browser en locatie. Hedendaagse video wordt via een breed scala aan devices gedistribueerd en zijn plaats- en tijdonafhankelijk. Bedrijven dienen zich aan deze nieuwe marktomstandigheden aan te passen en dit vergt meer inzicht in data afkomstig van devices, content en advertenties.

'Nederlanders vinden Samsung meer invloedrijk dan Apple'

9apr 201510:14
  • Online
  • 11139 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Onderzoek

nieuws Marktonderzoeksbureau Ipsos heeft onderzoek gedaan naar wat volgens Nederlanders de meest invloedrijke merken van 2014 waren. De top-5 bestaat uit Google, Facebook, Samsung, Microsoft en Albert Heijn. Nederlanders beschouwen Samsung dus als meer ‘invloedrijk’ dan Apple

3sixtyfive maakt social media campagne voor The Body Shop

8apr 201520:39
  • Online
  • 12142 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • CampagnesSocial media

nieuws Ter introductie van de nieuwe Fuji Green Tea Body Care-lijn in Nederland en België ontwikkelde 3sixtyfive in opdracht van The Body Shop de social media campagne "What's Your #HealthyMoment". Fans van The Body Shop in Nederland en België kunnen via diverse social media platformen deelnemen aan een contest door hun #HealthyMoment te delen.

Nieuwkomer BeatSeconds gaat voor snellere websites

8apr 201513:31
  • Online
  • 18207 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • WebsiteInteractieKlantenserviceWebwinkelE-commerce

nieuws BeatSeconds BV werkt aan een sneller internet. Deze nieuwe onderneming is gespecialiseerd in het verkorten van laadtijden van websites, webshops en webapplicaties. Jeroen Voets, één van de oprichters van BeatSeconds: ‘Uit onderzoek blijkt dat de gemiddelde webshop bezoeker een laadtijd van 2 seconden verwacht. Bij een laadtijd langer dan 3 seconden verlaat 40 procent van de bezoekers de webshop al. Eén seconde vertraging kan de conversie al met 7 procent verminderen. Daarnaast blijkt dat 85 procent van de consumenten op een mobiel apparaat dezelfde snelheid verwacht als op een desktop. Vanwege de andere hard- en software en internetsnelheid is het zonder optimalisatie erg lastig om daaraan te voldoen.’

Start inzending De Beste Social Media Awards

8apr 201513:19
  • Online
  • 11400 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • AwardsSocial media

nieuws De inzending voor de 2e editie van De Beste Social Media Awards is geopend. Een deskundige jury - met o.a. cabaretier Erik van Muiswinkel en schrijfster Renske de Greef - beoordeelt samen met het publiek de meest opvallende inzenders op hun creativiteit, lef, originaliteit en humor. Awards initiatiefnemer Diederik Broekhuizen vindt dat ‘bedrijven, merken én instanties die met hun socialmediapagina’s het publiek het beste en meest creatief bereiken, beloond moeten worden. Ons platform zet deze in de schijnwerpers’. Voor de eerste editie werden ruim 30.000 stemmen uitgebracht en genereerde uitvoerige landelijke persaandacht.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • platform voor interactieve marketing