Redactie Online Marketing

Redactie Online Marketing

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van marketingtribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.

Recente artikelen van Redactie Online Marketing

Mobiele telefonie en e-mail het meest populair op de werkvloer

22sep 201511:48
  • Online
  • 10611 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • TrendsProducten en diensten

nieuws Uit onderzoek van onderzoeksbureau Peil.nl in opdracht van Universal Communications-specialist StartReady en Plantronics, wereldwijde marktleider in audiocommunicatie, blijken mensen op de werkvloer voornamelijk te communiceren via mobiele telefonie of met e-mail. Deze twee vormen voor 65 procent van de respondenten de meest gebruikte zakelijke communicatiemiddelen. De aloude vaste telefoonlijn lijkt definitief de strijd te hebben verloren, door de roep van de werknemer om rijkere en flexibelere communicatie zoals internetbellen en chat.

Yamaha bedient zijn fans met My Garage

21sep 201516:30
  • Online
  • 9249 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Apps

nieuws Met de interactieve mobiele app 'Yamaha: My Garage' kunnen liefhebbers van het motormerk hun eigen gepersonaliseerde motor bouwen. Binnen de App kunnen de fans door middel van een real-time configurator in een 3 D omgeving hun virtuele motor bouwen. De app is geselecteerd voor de FWA Mobile Of The Day (MOTD) Award.

Knab laat ware gezicht zien

21sep 201509:55
  • Online
  • 7897 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • CampagnesOnline

nieuws Online bank Knab krijgt letterlijk een gezicht met de nieuwe sociale media campagne. Hierin worden klanten en medewerkers geportretteerd die volgens de bank alles geven. In een serie van 25 portretten maak je kennis met deze uiteenlopende persoonlijkheden. Deze fotoreportages en interviews deelt Knab het komende jaar via sociale media en de website. Zo krijgt de term ‘alles geven’ echt betekenis. Het concept van deze campagne is ontwikkeld in samenwerking met MEC Amsterdam.

Björn Borg lanceert fitness-app

18sep 201511:18
  • Online
  • 9548 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • AppsStrategie

nieuws Dit najaar lanceert het Zweedse sportmodemerk Björn Borg zijn eerste fitness-app ooit. Deze lancering gaat gepaard met de lancering van de AW15 collectie van Björn Borg. De gratis iPhone-app biedt mensen de mogelijkheid om gelinkt te worden aan nieuwe workout maatjes door middel van drie eenvoudige stappen; Sweat, Swipe en Socialize.

Strato-medewerkers helpen vluchtelingen in Berlijn

18sep 201511:05
  • Online
  • 5809 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Geen tag

nieuws Medewerkers op het hoofdkantoor van internetaanbieder Strato hebben zich met een grote actie ingezet voor vluchtelingen. Ze verzamelden hulpgoederen voor 12 Berlijnse vluchtelingencentra en zorgden zelf voor het transport. De actie begon als privé-initiatief van enkele medewerkers en kreeg ondersteuning van Christian Böing, ceo van Strato. Het bedrijf besloot vervolgens alle medewerkers de tijd en ruimte te bieden om het initiatief in een grote gezamenlijke actie tot een succes te maken.

Vrouwen online aanzienlijk mondiger dan mannen

17sep 201509:14
  • Online
  • 6843 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • OnderzoekOnline

nieuws Vrouwen geven in veel grotere getale online hun mening dan mannen. Uit een scan door RNW Media blijkt dat in Nederland in een jaar tijd 1,2 miljoen berichten met een mening erin door vrouwen zijn geplaatst. Mannen zijn een stuk terughoudender: zij waren goed voor 'slechts' 827.671 berichten. Vrouwen die het vaakst hun mening geven dragen de naam Manon, Kim en Linda.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • platform voor interactieve marketing