Redactie Online Marketing

Redactie Online Marketing

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van marketingtribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.

Recente artikelen van Redactie Online Marketing

Bij DeOnlineDrogist.nl betalen met handtekening

29okt 201516:40
  • Online
  • 10685 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Producten en dienstenInnovatie

nieuws Klanten van DeOnlineDrogist.nl kunnen vanaf vandaag hun drogisterijartikelen betalen met hun handtekening. De webwinkel is de eerste shop uit de webshopranglijst Twinkle 100 die deze innovatieve betaalmethode accepteert. Na eenmalige registratie van je handtekening kies je bij afrekenen op smartphone of tablet voor ‘Betalen met je handtekening’ en betaalt de klant door zijn handtekening te zetten via het touchscreen.

KLM opent verkoopkanaal via Alibaba

29okt 201508:48
  • Online
  • 10182 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • E-commerce

nieuws KLM heeft een contract getekend met de Chinese internetgigant Alibaba om KLM-tickets te verkopen via het online reisplatform Alitrip. De ondertekening vond plaats in Hangzhou tijdens een Nederlandse handelsmissie naar China, in aanwezigheid van koning Willem-Alexander, Sharon Dijksma (staatssecretaris van Economische Zaken), Pieter Elbers (president-directeur van KLM) en Jack Ma (president-directeur van Alibaba).

DigitasLBi maakt nieuwe websites NS

28okt 201515:30
  • Online
  • 10658 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • WebsiteProducten en diensten

nieuws Vanuit een nieuwe digitale strategie hebben NS.nl en NSinternational.nl hun websites vernieuwd. DigitasLBi heeft vanuit zijn ‘whats next’ filosofie een concept ontwikkeld dat tot doel heeft om de reizende consument in alle facetten te bedienen.

Het online leven na de dood

28okt 201510:36
  • Online
  • 7429 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Campagnes

nieuws N=5 ontwikkelde voor Monuta een nieuwe commercial binnen het thema ‘Nabestaanden hebben het al moeilijk genoeg’. De campagne richt zich op de mogelijkheden die er zijn om de social media accounts van overledenen te beëindigen. En dat is geen overbodige luxe, uit eerder onderzoek van Nuvema bleek dat 81% van de Nederlanders heeft helemaal niets geregeld met betrekking tot zijn of haar digitale nalatenschap

Lokale online giganten slaan handen ineen

26okt 201516:23
  • Online
  • 9833 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • OnlinePartnership

nieuws Voradius.nl, de zoekmachine voor producten en voorraad bij lokale winkels, en Wugly.nl, het grootste lokale winkelreview platform in Nederland, gaan samenwerken waardoor consumenten vanaf nu kunnen zoeken naar producten en de actuele voorraad kunnen checken bij de aangesloten retailers.

Van Bommel gaat online

26okt 201516:22
  • Online
  • 11553 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • E-commerce

nieuws Het schoenenmerk Van Bommel maakte onlangs bekend direct te gaan verkopen aan klanten. Een opzienbarend besluit, aldus Cor Molenaar op de site van Twinkle Magazine, zeker gezien de timing. De schoenenwinkels hadden net hun order geplaatst voor het voorjaar 2016, toen dit bericht zonder vooroverleg met de schoenenbranche bekend werd gemaakt.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • platform voor interactieve marketing