Stichting Reclame Code en Commissariaat voor de Media gaan samenwerken

24nov 201711:31
  • Media
  • 4905 x gelezen
  • Link
  • Suzanne van der Meij
  • Reclame

nieuws Donderdag 23 november 2017 hebben de Stichting Reclame Code en het Commissariaat voor de Media een samenwerkingsprotocol ondertekend. Doel van deze overeenkomst is het bevorderen van efficiënte en doelgerichte vervulling van de taken van beide partijen.

John de Mol presenteert Talpa Network

24nov 201711:30
  • Media
  • 8370 x gelezen
  • Link
  • Bas Vlugt
  • CrossmediaTelevisieMedia

nieuws Donderdag 23 november 2017 zal de mediageschiedenis in gaan als de dag dat John de Mol Talpa Network presenteerde. In een afgeladen De La Mar Theater aan het Leidseplein in Amsterdam opende John de Mol zelf de Talpa presentatie met een voordracht, iets wat hij alleen bij hoge uitzondering doet.

Remco Barbier (NN Group) over sponsoring North Sea Jazz: 'Na sport en kunst kiezen we nu voor muziek'

24nov 201711:28
  • Sponsoring
  • 16055 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
  • MuziekInterviewEntertainmentSponsorship

nieuws NN Group heeft zich voor drie jaar verbonden aan het North Sea Jazz Festival. Vanaf de komende editie is de verzekeraar titelsponsor van dit befaamde muziekfestijn in Rotterdam. MarketingTribune spreekt met Remco Barbier, hoofd Branding van NN Group: 'Na hardlopen en kunst storten we ons nu ook wereldwijd op muziek.'

VIVA400-awards voor de 10e keer uitgereikt

24nov 201710:43
  • Media
  • 5124 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • AwardsTijdschriftuitgevers

nieuws De VIVA400-awards zijn donderdag 23 november voor de 10e keer uitgereikt aan de meest inspirerende en succesvolste vrouwen van Nederland. Presentator Art Rooijakkers presenteerde samen met blogger Sanny Verhoeven de jubileumeditie in Undercurrent in Amsterdam. VIVA400 wordt gesponsord door Renault.

The Odd Shop maakt social mediacampagne voor Consuwijzer

24nov 201710:30
  • Media
  • 6032 x gelezen
  • Link
  • Suzanne van der Meij
  • AdvertisingCampagnesSocial Media

nieuws The Odd Shop ontwikkelde voor Consuwijzer, het consumentenloket van de Autoriteit Consument en Markt (ACM), een social mediacampagne die consumenten waarschuwt voor de risico’s van het kopen via social media. Het aanbod kan er in advertenties aantrekkelijk uitzien, maar om problemen achteraf te voorkomen is het belangrijk om te checken wie erachter zit, voordat je bestelt of betaalt.

Eenmalig voor 50 euro naar Mercurs

24nov 201709:45
  • Media
  • 26447 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Awards

nieuws De organisatie van de Mercurs hanteert in verband met de jubileumeditie entreekaarten voor een zacht prijsje, namelijk 50 euro. Een eenmalige actie om zoveel mogelijk mensen de kans te geven aanwezig te zijn bij de uitreiking op 14 december a.s.

Freedom of commercial speech krijgt knauw: 'Ook andere gemeenten willen folder bannen'

24nov 201709:35
  • Food-en-retail
  • 5007 x gelezen
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
  • MarketingPolitiek

nieuws Vanaf januari mogen in Amsterdam alleen nog maar reclamefolders worden bezorgd bij mensen met een ja/ja-sticker. Een soort van omgekeerde bewijslast met een tekst die je liever niet spontaan aan de buitenwereld toont, alsof je voor colportage bent of je je afficheert als vrijgezel. Zorgelijk is dat de 'freedom of commercial speech' en vrijheid van informatie hiermee op het spel komt, zeker nu andere gemeenten met interesse naar Amsterdam kijken. De huis-aan-huisbranche en grote retailers die veel marketing via de brievenbus bedrijven, reageren (te) voorzichtig.

Nieuw mediabedrijf Talpa Network komt met 'content in het hart'

23nov 201722:27
  • Content
  • 5106 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • MakersContent

nieuws Talpa Network is de naam van het nieuwe, Nederlandse mediabedrijf dat de consument content aanbiedt via events, radio, tv, digital, social en e-commerce. Binnen deze organisatie gaan onder meer 538, Veronica, SBS6 en Sky Radio elkaar versterken.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Nederlands Media Netwerk