[Interview] Ellen Danhof (Managing Director LND Media) over crossmediaal stoppen met roken

10nov 201708:44
  • Media
  • 4123 x gelezen
  • Link
  • Katja Brokke
  • InterviewCrossmediaCampagnesVideo

nieuws Begin oktober sloten 50 verstokte rokers zich op om in vier dagen van het roken af te komen. LND Media verzorgde het videomateriaal dat via verschillende kanalen werd ingezet. We spreken met Ellen Danhof, Managing Director van LND Media, over het project.

SKO en GfK verlengen contract voor TV Kijkonderzoek

9nov 201711:52
  • Media
  • 13453 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • OnderzoekTelevisieKijkcijfersBereikVideo

nieuws Stichting Kijkonderzoek (SKO) verlengt het TV Kijkonderzoek-contract met GfK voor 2018. GfK levert een bijdrage aan de innovaties om in te kunnen spelen op het veranderende kijkgedrag waarbij video- en tv-kijken op meerdere schermen wordt gemeten. De nadruk ligt hierbij op het meten van live tv-kijken op tablets en smartphones.

Vice Benelux lanceert Tonic-platform over gezondheid, welzijn en ontwikkelingen in de zorg

8nov 201712:05
  • Content
  • 10387 x gelezen
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
  • NieuwsmediaInnovatie

nieuws Vice Benelux kondigt vandaag de lancering van Tonic aan. Tonic heeft als doel om een plek te zijn waar jonge mensen terecht kunnen voor begrijpelijke verhalen over gezondheid, welzijn en ontwikkelingen in de zorg. Tonic is het tweede platform dat dit jaar lokaal gelanceerd wordt en markeert volgens het mediamerk Vice de volgende stap in de evolutie en groei van de Benelux-divisie. 'Andere lokale titels als Vice.com, Motherboard, Broadly, Munchies, Vice Sports, Creators, i-D, Noisey en Vice Money gingen Tonic al voor.'

[Kijkcijfers] Marktaandeel RTL daalt met 10 procent

8nov 201711:20
  • Media
  • 6720 x gelezen
  • Link
  • Bas Vlugt
  • KijkcijfersTelevisie

nieuws RTL zit al een tijd lang in de hoek waar de klappen vallen en de kijkcijfers van oktober laten zien, dat dit nog niet is afgelopen.

Mediaxplain haalt Marloes Rijnders en Rolf van Houten

8nov 201711:11
  • Bureaus
  • 9954 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • StrategieInnovatiePersonaliaMediabureau

nieuws Mediaxplain heeft twee nieuwe directors aangetrokken die zullen bijdragen aan de 'future-proofing' van het bureau. Het gaat om Rolf van Houten (digital development director) en Marloes Rijnders (research director), die beide deze week van start zijn gegaan bij het onafhankelijke mediabureau.

Nielsen lanceert Digital Ad Ratings in Nederland

8nov 201710:43
  • Media
  • 15964 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • OnderzoekOnline advertisingBereikDigitaal

nieuws Nielsen stelt Digital Ad Ratings beschikbaar in Nederland. Sinds de lancering in 2011 is deze dienst wereldwijd, in meer dan dertig landen, een standaard geworden voor de onafhankelijke meting van online reclamecampagnes. Nielsen Digital Ad Ratings meet leeftijd en geslacht, unieke bezoekers, bereik, frequentie en de GRP’s voor het volledige bereik van online campagnes op desktop, tablet en smartphone.

Begrip voor de narcistische sector

8nov 201710:06
  • Media
  • 18064 x gelezen
  • Link
  • Rogier van Kralingen
  • CommunicatieMediaZakelijk

weblog Alarmfase geel: we zien weer negatieve berichten over de financiële sector. Hoe kan dit toch? Het antwoord is dat deze sector narcistisch is. Willen we echte verbetering dan moeten we iets doen dat wat we in ons dagelijks leven ook zouden doen: de sector behandelen zoals je ook een echte narcist zou behandelen.

Muziekblad Soundz overgenomen door 100%NL Magazine

8nov 201709:55
  • Media
  • 7257 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • RadioUitgeversMuziekTijdschriften

nieuws De uitgeverij 100%NL Magazine B.V. heeft het muziekblad Soundz overgenomen van uitgeverij BCM uit Eindhoven. De overname sluit aan bij de ambities van het Volendamse bedrijf om een zo breed mogelijk pakket aan te kunnen bieden. De overname heeft geen gevolgen voor de mensen die werkzaam zijn aan deze titel. Naast hoofdredacteur Jean-Paul Heck zullen ook alle andere medewerkers van het blad de overstap maken. Wel zal het tijdschrift toegankelijker worden gemaakt voor een breder publiek.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Nederlands Media Netwerk