Vinkeles en Van den Berg starten bureau MediaActivationCo

18okt 201712:08
  • Media
  • 13781 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • ActivatieMediastrategieNieuwkomersMedia

nieuws Het nieuwe onafhankelijke bureau MediaActivationCo is deze week van start gegaan. De oprichters Taco Vinkeles en Arne van den Berg claimen daarmee media-activatie. Zij zien dit als 'het creëren van verrassende momenten voor merken op relevante plekken in media met als doel mensen te raken, te inspireren, te betrekken, te activeren of te verbinden, kortom in beweging te brengen.'

Tatum Dagelet en Frans Duijts zoeken maatjes Oranje Fonds

18okt 201700:00
  • Sponsoring
  • 9268 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • MaatschappijEndorsementTelevisie

nieuws Presentatoren Frans Duijts en Tatum Dagelet gaan in een nieuw tv-programma op zoek naar maatjes voor mensen die een steuntje in de rug nodig hebben. In 'Maatjes Gezocht' bezoeken zij mensen die om uiteenlopende redenen wat hulp in het leven kunnen gebruiken. Kijkers kunnen zich via Maatjesgezocht.nl opgeven als maatje voor iemand die ze in de uitzending hebben gezien. Op 17 oktober is Dagelet de serie afgetrapt op NH en AT5 en op 21 oktober start het programma op Omroep Gelderland gepresenteerd door Duijts. Maatjes Gezocht wordt mede mogelijk gemaakt door het Oranje Fonds.

Hearst Magazines koopt G+J Media Nederland

17okt 201713:46
  • Media
  • 7092 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • MakersContent

nieuws Het te koop staande Gruner + Jahr Media Nederland wordt geheel overgenomen door concurrent Hearst. G+J is uitgever van mediamerken als Glamour, Vogue, National Geographic en Custom Content. Deze merken en alle andere activiteiten worden eigendom van Hearst Magazines en zullen worden uitgegeven door Hearst Netherlands, dat met merken als Cosmopolitan en Esquire 5,5 miljoen mensen bereikt.

Influencer Yara Michels hoofdredacteur Linda Meiden

17okt 201711:13
  • Media
  • 10831 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
  • PersonaliaJournalistiekTijdschriften

nieuws Linda Meiden, een spin-off van succestitel Linda, heeft een nieuwe hoofdredacteur: Yara Michels. Deze online influencer zit dicht op de doelgroep, maar heeft ook enige journalistieke ervaring opgedaan bij ELLE. Deze benoeming lijkt de muur te slechten tussen traditionele media en social influencers.

NU.nl lanceert carrièreplatform NUwerk

17okt 201710:33
  • Media
  • 8225 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • WebsiteNieuwsmediaHR

nieuws Nieuwssite NU.nl introduceert op 23 oktober NUwerk, dé nieuwe vacaturesite. Het carrièreplatform heeft een groot banenaanbod en een ruime keuze in intermediairs. NUwerk is een samenwerking met bekende vacaturesites als Monsterboard, Randstad, Jobbird en Twiglers.

Fox Sports zoekt leukste voetbalkroeg van Nederland

17okt 201708:00
  • Sponsoring
  • 10640 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • ContentTelevisieVoetbalActivatie

nieuws Per speelronde in de Eredivisie genieten gemiddeld 180.000 fans van live voetbal in een café met een officiële licentie van Fox Sports Zakelijk. Daarom start Fox Sports nu de zoektocht naar ‘De Leukste Voetbalkroeg van Nederland’. Vanaf 21 oktober kan het publiek stemmen op hun favoriete kroeg.

Heel Holland Bakt jurylid Robèrt van Beckhoven onthult Leffe bierbrood

17okt 201707:00
  • Food-en-retail
  • 6014 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • FoodPortfolioMarketing

nieuws Vandaag onthult Heel Holland Bakt jurylid Robèrt van Beckhoven samen met Leffe het 'Leffe bierbrood'. Als basis voor het bierbrood gebruikt hij drie verschillende soorten Leffe abdijbier: Blond, Bruin en Tripel. Het brood komt daardoor in drie varianten: zacht en subtiel, kruidig en licht bitter, en bitter en zoet. Sjors van Drie, senior Brand Manager Leffe: 'We zijn ontzettend blij dat we deze samenwerking zijn aangegaan. Robert van Beckhoven is dé expert op het gebied van brood. Om als brouwer een bierbrood te lanceren, heb je een vakman nodig om het beste van twee werelden te combineren.'

Roosmarijn Reijmer (3FM) hoofd marketing bij Friendly Fire

17okt 201700:01
  • Media
  • 8703 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • RadioEntertainmentPersonaliaMuziek

nieuws 3FM-deejay Roosmarijn Reijmer versterkt vanaf januari 2018 concert- en event-organisator Friendly Fire. Ze gaat hier aan de slag als hoofd Marketing en Creatie. Friendly Fire organiseert onder meer het Best Kept Secret Festival, Tuckerville en een groot aantal concerten van zowel nationale als internationale artiesten.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Nederlands Media Netwerk