Redactie Media

Redactie Media

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van marketingtribune.nl/media

Recente artikelen van Redactie Media

ANWB bedient adverteerder met twee edities Kampioen

18sep 201311:31
  • Media
  • 14804 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • JournalistiekDoelgroepBereikAdvertisingPrint

nieuws Kampioen, het tijdschrift met de hoogste oplage in Nederland, komt met het december nummer uit in twee varianten: een uitgave voor jonge gezinnen en een uitgave voor de 50+ doelgroep.

Kijkcijfers: Prinsjesdag verslaat Real Madrid

18sep 201311:08
  • Media
  • 9287 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • KijkcijfersTelevisie

nieuws Het was nipt, maar de NOS-uitzending van Prinsjesdag 2013 heeft de voetbalwedstrijd Galatasaray-Real Madrid verslagen als het gaat om de kijkcijfers.

NU.nl bereikt half miljoen volgers op Twitter

18sep 201309:40
  • Media
  • 14340 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • BereikSocial MediaOnline

nieuws NU.nl heeft vandaag als eerste Nederlandse nieuwsmedium de symbolische grens van 500.000 volgers doorbroken op Twitter. Dat is beduidend meer dan de concurrentie: Telegraaf (133.000), Volkskrant (124.000), NRC (94.000) en AD (24.000).

Govert van Eerde countrymanager Tradedoubler

18sep 201309:02
  • Media
  • 14202 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • AffiliatePersonaliaOnline

nieuws Affiliatebureau Tradedoubler heeft Govert van Eerde (48) aangesteld als countrymanager voor Nederland en België. Van Eerde is 16 september gestart en werkt vanuit Tradedoubler´s regionale hoofdkantoor in Rotterdam.

AD start imago-campagne: AD Maakt Sterk

18sep 201308:46
  • Media
  • 9219 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • CampagnesPrint

nieuws Het AD is dinsdag gestart met de nieuwe imago-campagne. De krant wordt geprofileerd met het motto "AD maakt sterk".

Nederlanders zijn klaar voor Video On Demand TV

17sep 201319:57
  • Media
  • 12566 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • OnlineTelevisieMiddelen

nieuws Met de komst van Netflix en de overname van Videoland door RTL wordt het aanbod van ‘video on demand’-tv (VOD TV) in Nederland steeds groter. Doordat het aanbod van VOD TV stijgt, begint ook de vraag toe te nemen, zo blijkt uit onderzoek van ZenithOptimedia onder bijna 1400 Nederlanders. Inmiddels heeft 37% van de Nederlanders, in de belangrijke tv-doelgroep 16-54 jaar, interesse in een streaming-videodienst in aanvulling op hun huidige tv-aanbod. Onder de groep 25-34 jarigen is het percentage zelfs 46.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Nederlands Media Netwerk