Redactie Media

Redactie Media

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van marketingtribune.nl/media

Recente artikelen van Redactie Media

Kijkcijfers: SBS6 trekt met eerste uitzending Under the Dome 1,1 miljoen kijkers

8okt 201318:23
  • Media
  • 16105 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • KijkcijfersTelevisie

nieuws Zo, daar waren we even aan toe; goed nieuws vanuit het SBS kamp. Gisteravond lanceerde SBS6 de Amerikaanse serie Under the Dome. Meteen maar twee afleveringen achter elkaar. De uitzending van 20:30 uur - die opvallend genoeg door Kijkonderzoek niet in de top-25 staat geregistreerd - trok 951.000 kijkers, de aflevering die werd uitgezonden om 21:30 uur trok 1,1 miljoen kijkers.

Online uitgevers kiezen GfK voor alternatief STIR

8okt 201310:25
  • Media
  • 21733 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • OnlineOnderzoekBereik

nieuws De zes grootste online uitgevers van Nederland gaan met onderzoeksbureau GfK een bereiksonderzoek opzetten dat de opvolger van het gestopte STIR moet worden. Begin november zijn de eerste cijfers beschikbaar.

Bladenparade biedt kraskaart voor tijdschriften

8okt 201310:11
  • Media
  • 14618 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • CampagnesPrint

nieuws Tijdschriftuitgevers, retailers en distributeurs starten 21 oktober 'een nieuw categorie-overstijgend initiatief': de Bladenparade. Het actiemechanisme achter deze campagne is een kraskaart voor tijdschriften.

538 sluit driejarig contract met Ziggo Dome

8okt 201309:47
  • Media
  • 29256 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • MediaRadio

nieuws Ziggo Dome en 538 hebben een contract voor de komende drie jaar afgesloten voor de grote evenementen Live38XXL en 538JingleBall.

'Selligent overbrugt kloof CRM en digitale marketing'

8okt 201306:00
  • Media
  • 22248 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • MarketingDoelgroepE-marketing

nieuws Selligent, leverancier van multichannel marketingtools, lanceert tijdens het internationale congres DMA 2013 in Chicago een innovatieve oplossing om naar eigen zeggen 'de kloof te overbruggen' tussen CRM en digitale marketing. De vernieuwde software gaat een stap verder in segmentatie, gedragsprofilering en targeting.

KPN lanceert Begin Gemist - gratis bij NPO, betaald bij RTL en SBS

7okt 201316:22
  • Media
  • 16061 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • InnovatieTelevisie

nieuws Niet meer het begin van een programma missen. Daar zorgt KPN voor met de komst van Begin Gemist. Met deze nieuwe extra dienst kunnen klanten met Interactieve TV van KPN met één druk op de knop een uitzending opnieuw starten als ze later zijn binnengevallen. KPN is de eerste TV-provider in Nederland die deze extra Interactieve TV-dienst aanbiedt. Begin Gemist wordt vanaf 28 oktober gefaseerd beschikbaar voor klanten met Interactieve TV.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Nederlands Media Netwerk