Redactie Media

Redactie Media

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van marketingtribune.nl/media

Recente artikelen van Redactie Media

ZIGT is nieuw mediabureau van Hornbach

17nov 201512:34
  • Media
  • 12016 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • MediabureauPitchesReclame

nieuws ZIGT is met ingang van het nieuwe jaar de mediapartner van Hornbach Nederland. De bouwmarktketen neemt na bijna zeven jaar afscheid van Stroom. Dit is het resultaat van een internationale media-pitch, gecoördineerd vanuit Duitsland. Als onafhankelijk mediabureau met veel ervaring in retail bundelde ZIGT voor deze pitch de krachten met het internationaal georiënteerde Mediaplus. Hun gezamenlijke visie op de rol van Hornbach in het medialandschap van Nederland en Duitsland gaf de doorslag.

Zwarte Piet krijgt een eigen glossy

17nov 201511:35
  • Media
  • 16722 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • PrintPromotieMaatschappijMarketing

nieuws Na Linda, Matthijs en Johan krijgt nog een andere markante persoonlijkheid van Nederland een glossy: Zwarte Piet. Het tijdschrift PIET is het eerste overzicht van mogelijkheden om de traditie van Sinterklaas te vernieuwen, met artikelen en beelden van acteurs, kunstenaars, filmmakers, muzikanten, (kinderboeken)schrijvers, ondernemers, wetenschappers, onderwijzers, activisten, opiniemakers en kinderen. De glossy PIET wordt op donderdagavond 19 november gelanceerd, tijdens het programma ‘Who’s afraid of Zwarte Piet?’ aan de Erasmus Universiteit Rotterdam.

Scala neemt tijdschrift Quilt & Zo over

17nov 201509:10
  • Media
  • 7431 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • PrintVerkoopContentMedia

nieuws Uitgeverij Scala heeft het tijdschrift Quilt & Zo overgenomen en daarrmee het eigen hobby-portfolio uitgebreid. Scala doet al een aantal jaar de uitgeefactiviteiten in Nederland voor deze titel, maar is nu ook eigenaar geworden.

HBO voert campagne voor prijswinnende content

16nov 201512:29
  • Media
  • 11891 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • MediaTelevisieCampagnesContent

nieuws Inhakend op het eigen succes bij de Emmy Awards voert tv-zender HBO dit najaar een grote Above The Line-campagne waarin de Nederlandse consument herhaaldelijk kennismaakt met de prijswinnende series en films van het mediabedrijf. Op tv lopen opvallende commercials van 90 en 30 seconden. Aanvullend is het tv-bedrijf ook in de bioscoop, online en outdoor prominent zichtbaar.

Myjour worstelt met eigen verdienmodel

16nov 201509:42
  • Media
  • 15080 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • MediaDigitaalVerdienmodellenOnline

nieuws De digitale kiosk Myjour bevindt zich in een strategische heroverweging, zo meldt Villamedia. Het komende half jaar wordt binnen het bedrijf dat net als Blendle losse artikelen verkoopt nagedacht over het aanpassen van het platform. Daarbij wordt ook gezocht naar een nieuw verdienmodel.

Koerswijziging voor YPCA: focus op 'radiofabriek'

16nov 201509:17
  • Media
  • 8421 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • RadioZakelijkDigitaalMediastrategie

nieuws Het Hilversumse mediabedrijf YPCA gaat zich met ingang van 1 januari 2016 volledig richten op zijn online radioactiviteiten en de verdere uitbouw van de eigen 'radiofabriek'. Directeur Lars Schotanus: 'De doorbraak van internetradio is aangebroken.'


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Nederlands Media Netwerk