Starbucks lanceert feestdagencup

2nov 201716:10
  • Food-en-retail
  • 13195 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • InnovatieFood

nieuws Starbucks lanceert vandaag de nieuwe kerstcup! Voor het eerst gaat het om een cup die in te kleuren is zodat klanten nu ook hun eigen twist kunnen geven aan hun favoriete Starbucks-drankje, meldt de koffieketen. 'Koffiepartners' krijgen gratis drankjes.



Starbucks-fans die de nieuwe cup willen hebben en graag met iemand anders koffie drinken, kunnen van 9 tot 12 november bij alle Starbucks-vestigingen tussen 14:00 en 17:00 uur samen met hun 'koffiepartner' komen proeven. Dan krijg je namelijk je tweede drankje gratis, belooft de koffieketen, bij het bestellen van een van de nieuwe volgende drankjes:

* Toffee Nut Latte (ook verkrijgbaar als ice latte en Frappuccino).

* Fudge Hot Chocolat (ook verkrijgbaar als Fudge Cream Frappuccino).

* Gingerbread Latte (ook verkrijgbaar in Ice-versie en Frappuccino).

* Festive Cold Brew met Sinaasappel en Cranberry


Ook food vernieuwd
Ook dit jaar zijn er weer nieuwe producten voor de feestdagen in het food-assortiment, zoals een Gingerbread Decorating Cookie dat te versieren is met een kerstmuts en een compleet gezicht of de Naughty & Nice Cookies: 'verwen je vrienden en familie met deze simpele maar heerlijke koekjes. Welk koekje zij verdienen is aan jou…'Een koekje van eigen deeg dus. Overigens is bovengenoemde aanbieding dus geldig van 09/11/2017 tot 12/11/2017 tussen 14:00 en 17:00 uur bij deelnemende Starbucks-vestigingen in Nederland. 'Koop een Festive Favourite beverage in een maat naar keuze en krijg de tweede gratis. De goedkoopste bestelling is gratis. Kan niet gecombineerd worden met andere acties of kortingen', waarschuwt Starbucks Coffee Company nog even. 

(PvWK)

Over Starbucks
'Sinds 1971 zijn wij bij Starbucks Coffee Company toegewijd aan het op duurzame wijze kopen en branden van de hoogste kwaliteit arabica koffie. Het bedrijf heeft vestigingen over de hele wereld en is de voornaamste koffiebrander en retailer van kwaliteitskoffie in de wereld. Door te streven naar perfectie en trouw te blijven aan onze principes, brengen we de unieke Starbucks Experience voor elke klant tot leven. Wij nodigen u uit om de Starbucks Experience met ons te delen in één van onze vestigingen of via Starbucks.com.'
(bron: Starbucks) 

 


comments powered by Disqus

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken