Bureau Jump! omgedoopt in Jump! Retail

  • Food-en-retail
  • 3 nov 2017 16:31
  • 26862 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • WinkelenMarketing

De naamswijziging gaat gepaard met een aangescherpte identiteit met o.a. een nieuwe huisstijl, inclusief logo en website: jumpretail.nl. Managing director Mark de Jonge: 'In retail verandert alles continu en wij veranderen mee. Dat is een must. Jump! Retail neemt data als uitgangspunt en richt campagnes in op basis van customer journeys. Wij snappen dat het binnen retail elke dag draait om driving sales.'

Onderdeel van de nieuwe propositie is 'Retail Radar': een WhatsApp-groep waarin zogenoemde retail fanatics interessante en opvallende zaken met elkaar delen. De Jonge: 'Iedereen kan zich bij ons aanmelden voor Retail Radar. Het is geen chatgroep, maar een inspirerend platform voor iedereen die gek is op retail en wil ervaren wat er nationaal en internationaal op retail-gebied gebeurt.'

Bij Jump! Retail, door het bureau zelf als een logo in kapitalen geschreven (zie afbeelding), werken 40 medewerkers. Zij verzorgen dagelijks de retailcommunicatie voor klanten als Shell, Gall&Gall, Intratuin, ANWB-winkels, DA, Schiphol en AH To Go.
(PvWK)

Meer info ziehier


comments powered by Disqus

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken