Nieuw design Quaker Cruesli door ProudDesign

Nieuw design Quaker Cruesli door ProudDesign
  • Design
  • 14 mrt 2018 @ 08:08
  • 10924 x gelezen
  • Link
  • Redactie Design
  • Packaging

ProudDesign heeft een nieuw design ontwikkeld voor Quaker Cruesli, dat sinds kort verkrijgbaar is in Nederland en binnenkort ook in andere Europese landen.

Als onderdeel van de nieuwe wereldwijde herpositionering en het redesign van het Quaker-moedermerk, waar ProudDesign ook aan heeft meegewerkt, is een nieuw design ontwikkeld voor het submerk Cruesli.

Het nieuwe design wordt ondersteund door een sterk, natuurlijke en ambachtelijke Quaker identiteit, verbeeld in de vrijstaande Quaker man in het veld. Het is mooi ‘genest’ in het licht aangepaste, maar nog steeds karaktervolle Cruesli woordbeeld.

Steven de Cleen, ProudDesign: ‘In dit nieuwe design stappen we over van de opvallende variantkleuren naar een off white groepskleur, zodat het merk Cruesli duidelijker en natuurlijker wordt. De nieuwe fotografie is smakelijk, uitnodigend en zeker meer menselijk. Het ambacht wat gestoken is in het product wordt weerspiegeld in alle details in het design , zoals illustraties, typografieën en panels. Ook de achterkant is met dezelfde aandacht ontworpen als de voorkant waardoor het gehele nieuwe pack dezelfde boodschap uitdraagt: lekker en natuurlijk goed!’



Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Beroepsorganisatie Nederlandse Ontwerpers