Eventbrite vergroot partnernetwerk

Eventbrite vergroot partnernetwerk
  • Content
  • 5 dec 2017 @ 11:31
  • 24963 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • StrategieInteractieEvenement

Eventbrite, aanbieder van ticketing- en event technologie, breidt zijn partnernetwerk in Nederland uit. Festicket, Verve en Ticketrunner worden aan het netwerk van partners toegevoegd.

Met het open platform van Eventbrite kunnen eventorganisatoren zonder extra kosten hun event bij potentiële bezoekers onder de aandacht brengen. Ze kunnen gemakkelijker reizen en accommodaties aanbieden en viral marketing- en verkoopopties aan hun promotiecampagnes toevoegen. 

Frans Jonker, general manager continental Europe van Eventbrite, laat weten: 'Eventbrite wil graag een open platform zijn waar toonaangevende partners zich gemakkelijk bij kunnen aansluiten om organisatoren te helpen meer tickets te verkopen. Door partners als Festicket, Verve en Ticketrunner toe te voegen, verbeteren we ons platform met technologische oplossingen. We helpen hiermee 600.000 eventorganisatoren wereldwijd met hun dagelijkse uitdagingen.'

Zack Sabban, ceo van Festicket, zegt: 'Een van onze belangrijkste doelstellingen is altijd geweest om zoveel mogelijk obstakels weg te nemen bij het organiseren van een trip naar een festival. Denk aan toegangstickets, accomodatie en reizen. De nieuwe integratie met Eventbrite biedt festival promoters een gemakkelijke manier om pakketreizen inclusief accomodatie aan hun bezoekers te bieden voor een comfortabele reis.'

De nieuwe partners worden toegevoegd aan het Eventbrite netwerk waar ook Facebook, Spotify, BandsinTown en Google onderdeel van zijn.

 

Lees ook: Eventbrite stelt tickets ter beschikking via Facebook-app


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken