Nieuw mediabedrijf Talpa Network komt met 'content in het hart'

23nov 201722:27
  • Content
  • 2709 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • MakersContent

nieuws Talpa Network is de naam van het nieuwe, Nederlandse mediabedrijf dat de consument content aanbiedt via events, radio, tv, digital, social en e-commerce. Binnen deze organisatie gaan onder meer 538, Veronica, SBS6 en Sky Radio elkaar versterken.

[Topvrouwen in marketing] Fleur van Zandbeek: 'Ik laat me niet leiden door het feit dat ik vrouw ben'

23nov 201715:49
  • Algemeen
  • 5493 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • InterviewPersonalia

nieuws Blij verrast zijn wij met het feit dat er dit jaar een ContentmarketingVROUW van het Jaar een Grand Prix in ontvangst mocht nemen: Carlijn Postma. Blijkbaar is het niet moeilijk om een topvrouw in onze branche te vinden, maar toch zijn het negen van de tien keer de mannen die naar voren worden geschoven als er wordt gevraagd om een voorzittersrol, directiefunctie of gewoon een mening. Terecht of niet? En aan wie kunnen we dat beter vragen dan aan topvrouwen in onze branche zelf? We trappen af met Fleur van Zandbeek, ceo bij contentmarketingbureau Zandbeek.

Amsterdam wint rechtszaak JA/JA-sticker van folderaars

23nov 201711:11
  • Bureaus
  • 12029 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
  • PolitiekPromotiePrintReclame

nieuws De JA/JA-sticker is bijna een feit in Amsterdam. De gemeente heeft de rechtszaak gewonnen die de folderbranche had aangespannen tegen het besluit van de gemeenteraad. Wie in de hoofdstad nog reclamefolders wil ontvangen moet per 1 januari een JA/JA-sticker op de brievenbus plakken. De belangenorganisaties MailDB en KVGO gaan vermoedelijk in hoger beroep. 'Grafische bedrijven en winkels lijden door dit besluit grote schade.'

Branded Content Event 2018: dit zijn de eerste sprekers

23nov 201710:16
  • Content
  • 15184 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • Branded contentBranded Content EventContentEvenement

nieuws Het einde van het jaar nadert en dat betekent ook dat we ons langzaamaan kunnen opmaken voor het Branded Content Event 2018, dat plaatsvindt op donderdag 1 februari in DeFabrique te Utrecht. We maken vast de balans op en stellen de eerste sprekers aan u voor.

Radio-branche start campagne 'Radio raakt'

23nov 201709:56
  • Media
  • 7905 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • MuziekRadioCampagnesReclame

nieuws De Nederlandse radiostations, verenigd in het Radio Advies Bureau (RAB), zijn een nieuwe radiocampagne gestart ter promotie van het eigen medium. De campagne heeft als doel adverteerders te overtuigen van de kracht van radio om doelgroepen emotioneel te raken. De pay-off van de door TBWA\Neboko ontwikkelde campagne luidt: 'Radio raakt!'

Frank Woestenburg volgt Jaap Stalenburg op bij TVM

23nov 201700:22
  • Media
  • 7371 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • JournalistiekPersonaliaMediaCommunicatiePromotie

nieuws Telegraaf-journalist Frank Woestenburg is per 1 januari de nieuwe manager Corporate Communicatie bij TVM Verzekeringen. Hij volgt Jaap Stalenburg op, die kiest voor een terugkeer naar de media.

SAN opent aanmelding voor New Kids on the Block

22nov 201711:18
  • Bureaus
  • 10880 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • DigitaalPromotieReclameAwardCreatie

nieuws De New Kids on the Block komen er weer aan. SAN, B&BA en Fonk maken in januari een selectie van circa dertig jonge bureaus (digital, marketing, reclame, media, design, pr enzovoort) die het afgelopen jaar met kop en schouders boven de andere initiatieven uitstaken. Bureaus kunnen zich aanmelden tot 16 januari.

Wayne Parker Kent breidt personeel WPK/The Agency uit

22nov 201710:39
  • Content
  • 7664 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • StrategiePersonaliaContent

nieuws Het Amsterdamse mediabedrijf Wayne Parker Kent breidt haar contentmarketingbureau WPK/The Agency uit van vier naar vijftien mensen. Daan Zoetmulder gaat het bureau leiden. De nieuwe creatieve directie wordt gevormd door Mark Schoones en Bart Visser.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content