GPCM17: bekijk hier de foto's

20nov 201713:18
  • Content
  • 4069 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • AwardsContentGrand Prix Content Marketing

nieuws De feestelijke uitreikingsavond van de Grand Prix Content Marketing vond afgelopen donderdagavond plaats, in DeFabrique te Utrecht. Bekijk hier de foto's gemaakt door Giueseppe Toppers.

Carlijn Postma is Contentmarketingvrouw van het Jaar: 'Ik ben een vakidioot, misschien is dat de reden'

20nov 201711:51
  • Content
  • 23974 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • ContentPersonaliaGrand Prix Content Marketing

nieuws Carlijn Postma van The Post is uitgeroepen tot Contentmarketingvrouw van het Jaar, dat werd donderdagavond bekendgemaakt tijdens de GPCM-uitreiking in DeFabrique. Een eerste reactie.

AMC en Joe Public confronteren publiek met te vroeg geboren baby's in campagne Emma Kinderziekenhuis

20nov 201711:01
  • Bureaus
  • 6803 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • StorytellingZiekenhuisCommercialsCampagnes

nieuws Een in-your-face campagne: samen met de stichting Steun Emma is reclamebureau Joe Public Take-Away Advertising een indringende en tegelijkertijd vertederende campagne gestart rond te vroeg geboren baby's. We kijken live mee in de couveuse.

Maurice Wenneker (Explained): 'Onze core business is en blijft video content'

20nov 201710:43
  • Content
  • 6135 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • ContentVideo

nieuws Wenneker Group is een nieuw online content bureau gestart: Explained. Het is het meest recentelijk toegevoegde label van het moederbedrijf, waar ook onder meer Nosh Food Films onder valt. Even bijpraten met oprichter Maurice Wenneker.

Rabobank schrapt 'valse belofte' uit tv-commercial

20nov 201700:16
  • Bureaus
  • 11120 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CommercialsReclameCampagnesMVO

nieuws De nieuwe campagne van Rabobank houdt de gemoederen flink bezig. Na kritiek wordt de tv-commercial aangepast waarin de bank zich profileert als een heel duurzame bank. Bij de Reclame Code Commissie is een klacht binnengekomen van een boze Limburger over de belofte van de bank om 'samen het wereldvoedselprobleem op te lossen'.

De Limburger is European Newspaper of The Year

20nov 201700:08
  • Media
  • 8075 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • BrandingJournalistiekDagbladenAwards

nieuws De Limburger is zondag door een internationale vakjury uitverkozen tot de best vormgegeven regionale krant van Europa. De Limburgse krant, onderdeel van Mediahuis, mag zich een jaar lang ‘European Newspaper of The Year’ noemen.

GPCM17: mooie woorden van de jury, maar wel een beetje meer lef graag

17nov 201709:28
  • Content
  • 14918 x gelezen
  • Link
  • Sak van den Boom
  • ContentGrand Prix Content Marketing

weblog Werken met een strategie is niet een kwestie van willen maar moeten. En gelukkig worden steeds meer cases vanuit een duidelijke strategie gemaakt. Heerlijk om over het vak de loftrompet te blazen. Geweldig om veren in elkaars uitgang te steken. Maar je schrikt als je bemerkt dat het buikgevoel nog steeds domineert. Je zou het bijna niet geloven als je op 16 november bij de uitreiking van de Grand Prix Awards Content Marketing bent geweest.

Grand Prix Content Marketing 2017: dit zijn de winnaars

16nov 201721:49
  • Content
  • 21616 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • ContentAwardsGrand Prix Content Marketing

nieuws De winnaars voor de Grand Prix Content Marketing 2017 zijn zojuist bekend gemaakt, tijdens de feestelijke uitreikingsavond in DeFabrique te Utrecht. De Grand Prix zijn dé prijzen voor contentmarketing in Nederland en België, waarbij de nadruk wordt gelegd op strategie, uitvoering en resultaat. Bekijk hieronder de volledige lijst.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content