Redactie Online Marketing

Redactie Online Marketing

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van marketingtribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.

Recente artikelen van Redactie Online Marketing

AI en deep learning sleutel tot succes voor marketeers op Black Friday

21nov 201711:56
  • Online
  • 739 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • E-commerce

nieuws Marketeers kunnen inspelen op de verwachte drukte op Black Friday vrijdag 24 november 2017 met gepersonaliseerde advertentiecampagnes. Veel potentiële klanten zijn zich al aan het oriënteren op de producten die ze willen kopen tijdens Black Friday. Dat betekent dat marketeers hun producten nu onder de aandacht moeten brengen. Met behulp van AI-technologie en deep learning-algoritmes kan iedere klant op maat gemaakte advertenties te zien krijgen van de producten die men het liefst zou willen hebben, zo stelt RTB House.

Rabobank en Diakonessenhuis sluiten zich aan bij Schaal+

16nov 201715:38
  • Online
  • 8759 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Geen tag

nieuws Met de start van de derde lichting digital marketingtalenten verbinden vier nieuwe organisaties zich aan Schaal+. Naast Rabobank en het Diakonessenhuis in Utrecht werkt Schaal+ voor de inzet van digital marketingtalenten inmiddels ook nauw samen met online bureaus als Second Degree en Brandwebbing. Deze bureaus zijn tegelijk kennispartner van het Digital Marketing Talent Programma.

Prijswinnende start-up combineert boeken met Augmented Reality

14nov 201715:15
  • Online
  • 9145 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Producten en dienstenInnovatie

nieuws Wie dacht dat boeken verleden tijd zijn voor kinderen van tegenwoordig, had buiten de start-up ARmazing gerekend. Door gebruik te maken van Augmented Reality brengen drie jonge ondernemers uit Zoetermeer oude en nieuwe media bij elkaar. Het resultaat, het kinderboek De avonturen van Max – Op zoek naar Fl..,met levensechte 3D-beelden, is al in de prijzen gevallen.

Nederlandse blockchainoplossing voor uitdagingen GDPR

14nov 201710:35
  • Online
  • 9264 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Producten en dienstenPrivacy

nieuws Consumenten controle geven over hun data en tegelijkertijd rekening houden met de behoefte van merken en uitgevers. Dat is de missie van Faktor, een nieuw te bouwen identiteitsplatform op blockchaintechnologie. Faktor wordt ontwikkeld naar aanleiding van de nieuwe Europese privacywetgeving (GDPR) en wil het dataverkeer tussen merken, uitgevers en mensen transparant organiseren. Vandaag maakt Levi9 bekend dat het instapt als officieel ontwikkelpartner van het identiteitsplatform. Eind dit jaar moet het platform in de lucht zijn.

Geven voor bestrijding diabetes via Tikkie

14nov 201710:05
  • Online
  • 6434 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Activatie

nieuws Stichting DON, al elf jaar in touw voor de genezing van diabetes type 1, verspreidt vandaag op Wereld Diabetes Dag via WhatsApp een tikkie van 5 euro. Met één druk op de knop kun je stichting DON aantikken en een bijdrage van 5 euro DONeren.

Transavia richt zich met YouTube kanaal op Generatie Z

10nov 201713:51
  • Content
  • 18086 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Social MediaContentStrategie

nieuws Transavia lanceert vandaag zijn vernieuwde YouTube kanaal, waarop wekelijks nieuwe video’s worden geplaatst. Met dit kanaal wil Transavia generatie Z aanspreken, die intensief gebruikmaakt van YouTube. Doel is hen te informeren, te entertainen en enthousiast te maken voor vliegen met Transavia. In de video’s staan vaak de medewerkers van de luchtvaartmaatschappij in de spotlight. Zij kennen Transavia als geen ander en spelen in veel formats de hoofdrol.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content