Pathé kiest voor Dawn

Pathé kiest voor Dawn
  • Bureaus
  • 19 mrt 2018 @ 11:18
  • 17110 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • BioscoopKlantenPitchesCampagnes

Bioscoopmarktleider Pathé kiest Dawn als creatief strategische partner. Pathé en Dawn werken samen 'om van plek naar merk te gaan, en van scherm naar beleving'.

Om dit te realiseren ontwikkelde Dawn een krachtig en creatief merkidee dat zowel de communicatie als alle merk activiteiten, nu en in de toekomst, sturing geeft. 

Met inmiddels 28 theaters is Pathé de absolute marktleider in Nederland, maar dat is geen reden om achterover te leunen. 'We zijn de afgelopen maanden actief aan de slag geweest met onze toekomst en daar zijn een aantal ambitieuze plannen uitgekomen', zegt Susanne Damen, manager Brand & Communications van Pathé Nederland. 'Vervolgens hebben we ons breed georiënteerd op welk creatief strategische partner ons daar bij het best kan helpen. Dawn heeft bewezen een sterk strategisch sparringpartner te zijn; ze begrijpen onze merkambitie. Daarom hebben wij voor Dawn gekozen.'

Totaalervaring

De komende tijd bouwen Dawn en Pathé de totaalervaring voor de bezoeker verder uit. David Snellenberg, founder en creatief directeur van Dawn: 'Wereldwijd groeit het bioscoopbezoek flink en is de rol van entertainment en story's alleen maar gegroeid, kijk maar naar het succes van Black Panther. Pathé is binnen de bioscopen de meest innovatieve als het gaat om beeld en geluid, maar gaat daarnaast de totaal ervaring verder uitbouwen.'


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken