Only for Men kiest Abovo

Only for Men kiest Abovo
  • Bureaus
  • 8 mrt 2018 @ 10:29
  • 15540 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CampagnesMediabureauMediastrategie

Only for Men kiest voor mediabureau Abovo Media om zijn groeiambities verder vorm te geven. Met een landelijke campagne met onder andere tv, radio en online inzet, gaan zij de samenwerking aan. Abovo Media verzorgt mediastrategie, -planning en - inkoop.

Rens Drost, marketingmanager bij Only for Men: 'De brede kennis en disciplines die Abovo Media bezit waren doorslaggevend in onze keuze voor Abovo als mediapartner. Daarnaast past de no-nonsense en flexibele houding van Abovo goed bij de cultuur van Only for Men.'

Arjan Groot, client service director bij Abovo: 'Wij zijn er trots op dat wij Only for Men mogen ondersteunen bij het verder vormgeven van hun groeiambities. We zijn blij dat we ze kunnen helpen naar een volgende fase in hun ontwikkeling vanuit strategisch media advies. De media inzet start op TV en wordt ondersteund met radio en een gerichte online campagne. Deze mix vormt een mooie start van de samenwerking.'

Only for Men is een one-stop-shop voor de moderne man. Vanuit twee webwinkels en vijftien fysieke winkels bieden zij hun klanten topmerken op het gebied van zakelijke en casual mannenmode, schoenen, accessoires en meer.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken