Levensechte bioscoopreclame

Levensechte bioscoopreclame
  • Bureaus
  • 15 dec 2017 @ 14:42
  • 2986 x gelezen
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
  • Promotie

Vanaf vandaag is de nieuwe Nissan Qashqai te beleven in 4DX, de gloednieuwe bioscoopervaring die alle zintuigen prikkelt. Met 4DX bewegen de stoelen mee met het rijden en je voelt op de juiste momenten wind, regenspetters, rook en mist in je bioscoopstoel.

Reclamebureau MR.BRAND en Jean Mineur Mediavision hebben de primeur. Voorafgaand aan ‘Star Wars: The Last Jedi’ wordt de Nissan commercial in de net geopende 4DX bioscoopzalen in Pathé de Munt en Pathé de Kuip vertoond. John Robin Smith van MR.BRAND: ‘Deze innovatie past perfect bij ons als nieuwe generatiebureau om echte merkbeleving voor onze klanten mogelijk te maken. Zoals voor Nissan, dat staat voor Innovation that exites. Met 4DX maken we zo gegarandeerd 22.000 ‘testritten’ per maand in de nieuwe Qashqai mogelijk. Dit alles dankzij ons mediapartnership met Jean Mineur Mediavision. MR.BRAND is een ‘top 10 nieuwe generatiebureau’ dat werkt voor BCC, NS, Leen Bakker en Nissan.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken