Tele2 kiest voor MediaCom

3nov 201706:16
  • Bureaus
  • 22294 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • KlantPitchesAdvertisingMediabureau

nieuws Tele2 kiest voor MediaCom na een mediareview voor haar offline business. De pitch werd begeleid door 3MO onder leiding van Ivonne Boumeester. Het account komt van MEC. iProspect blijft het online mediabureau voor Tele2.

Cilesta van Doorn, Managing Director Marketing en Brand Communication van Tele2: 'MediaCom begrijpt ons DNA ten voeten uit en is als geen ander in staat ons te helpen onze ambities waar te maken.'

Maiko Valentijn, CEO van MediaCom: 'Tele2 heeft een enorme groeiambitie en heeft de laatste jaren hard gebouwd aan een unieke positionering. Wij kijken ernaar uit om een bijdrage te leveren aan deze groeiambitie en hoe wij deze het best kunnen vertalen naar een gefundeerde media strategie.'

MediaCom won eerder newbusinesstrajecten op klanten als IKEA, Richemont en GROHE.

 


comments powered by Disqus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners