SNS en Alfred geven Typische Nederlander nieuwe extraatjes

  • Bureaus
  • 15 nov 2017 00:02
  • 13382 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • ActiesKlantenCommercialsCampagnes

Nederlanders zijn dol op extra’s. Bij de supermarkt worden we dan ook overladen met spaaracties, klantenkaarten en cadeautjes. TN’er Bart, de Typische Nederlander, is er in de tweede commercial uit de nieuwe campagne voor SNS ook gek op. En daarom is hij ook zo blij met SNS: daar krijg je dan wel geen musicalmunten, hangende tuintjes of dierentuindomino, maar extra’s die je echt wat opleveren. Rente op je betaalrekening bijvoorbeeld.

Credits

Klant: SNS Bank

Bureau: Alfred

Verantwoordelijk bij klant: Patrick Kuijsters, Mariëlle Krouwel, Maartje Bersi, Rachel Grezel,

Creatie: Jorn Kruijsen, Jeroen van de Sande

Strategie: Eddy Salfischberger, Gabriël Snuverink

Account: Danielle Boskemper, Juliette Tiggelman

RTV producer: Carmen Ramsaran, Rosa Staal

Productiemaatschappij: Suikerdepot

Executive producer: Paul Harting

Regisseur: Werner Damen

Offline editor: MRTN Martin Heijgelaar

Post productie: The Compound

Mediabureau Vizeum: Evert Bronkhorst

Muziek: Cris&Jef

Sound design: Studio Alfred Klaassen




comments powered by Disqus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken