D-Reizen zet vergelijken centraal in vroegboek-campagne

14nov 201709:31
  • Bureaus
  • 7661 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • ReclameCommercialsCampagnes

nieuws Zeventig uur. Zo lang is de Nederlander gemiddeld bezig met het uitzoeken van zijn ideale vakantie. Terwijl D-reizen als grootste onafhankelijke vakantie-vergelijker alle mogelijkheden en prijzen al op een rij heeft gezet. In zijn nieuwe vroegboekcampagne laat D-reizen ervaren wat reisliefhebbers met die 70 uur kunnen doen: je vakantiefoto’s van vorig jaar inplakken, bikini’s passen, de beste zomerhits beluisteren of al die tijd checken of je paspoort al verlopen is.

Met een radio- en tv-campagne, bioscoopreclame, online bannering, pre-rolls en POS in de winkel brengt D-reizen een heldere boodschap: zij vergelijkt alle vakantieaanbieders om voor jou de beste deal te vinden, zodat jij je druk kan maken om niks.

Al ruim 50 jaar is D-reizen de betrouwbare en deskundige partner die weet waar vakantieminnend Nederland behoefte aan heeft. Boeken bij D-reizen ontzorgt: doordat D-reizen de prijzen en mogelijkheden van ruim 150 reisaanbieders onderzoekt, vergelijkt en in kaart brengt, heeft de klant keus uit de beste vroegboekbestemmingen onder de zon. Er staat bovendien altijd een Persoonlijke Reisadviseur klaar die optimale service verleent. En dat geeft ruimte voor andere dingen, zoals je druk maken om helemaal niks.

Vakanties onder vergrootglas

Karlyn Blom, brandmarketeer D-reizen: 'Wij regelen je vakantie heel erg goed, of dat nu in het reisbureau is of online. In onze vroegboekcampagne willen we duidelijk communiceren wat onze kracht is: het vergelijken van alle vakanties van alle aanbieders, zodat iedereen altijd de beste deal kan vinden. Daardoor blijft er alle ruimte om ultiem te genieten van je vakantie! We leggen alle touroperators letterlijk en figuurlijk onder een vergrootglas en kunnen zo bijvoorbeeld de 250 beste deals uitlichten. Deze vindt men in de Selectiegids, gratis op te halen in al onze reisbureaus.'

Of je nu zoekt naar een Nederlandstalige kidsclub, op vakantie gaat met een kleintje, solo op stap wilt of de luxe wenst van een ultra all inclusive reis; de beste start is bij D-reizen. De enthousiaste Reisadviseurs hebben het voorwerk reeds gedaan: ze hebben maar liefst 250 persoonlijke favorieten gebundeld in de nieuwste D-reizen Selectiegids.

Credits

Klant: D-reizen

Bureau: Roorde Raclembureau

Verantwoordelijk bij klant: Danja Lekkerkerk, Karlyn Blom

Verantwoordelijk bij Roorda: Judit de Graaff, Joeri Jansen

RTV-producer: Marcel Ossendrijver

Regisseur: Joris Dommels

Producent: William Griffioen

Director of Photography: Tibor Dingelstad

PR: MVPR Amsterdam




comments powered by Disqus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners