The Odd Shop maakt campagne voor H-TEAM

12okt 201716:04
  • Bureaus
  • 14424 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CampagnesReclame

nieuws De campagne die deze week live gaat, heeft als doel mannen die seks hebben met mannen te stimuleren om zich te laten testen op hiv. Belangrijk. Want wanneer je hiv hebt, heeft het grote voordelen voor je gezondheid om snel te beginnen met de behandeling.

Oscar Hamming, Managing Director van The Odd Shop: 'De campagne stoelt op een belangrijk inzicht: hiv is geen enge ziekte meer. Door dit in de campagne te benadrukken, normaliseren we hiv. We verlagen de angstdrempel die veel mannen ervaren en die ze tegenhoudt om zich te laten testen.'

Naast twee campagnefilms, liggen er ook hiv-wenskaarten in diverse boekhandels. De campagnemiddelen verwijzen allen naar laatjesneltesten.nl, waar duidelijk wordt wanneer en hoe je jezelf kunt laten testen.

Credits

Titel: Met hiv kun je uitstekend leven | Klanten: H-team, Man tot Man | Eindverantwoordelijke klant: Arjan van Bijnen | Bureau: The Odd Shop | Account: Oscar Hamming, Jip van den Bergs | Creatie: Niels de Wit, Robert van der Lans, Sjoerd Rijsdijk, Sanne Ueffing | Design: Bas Aarse, David de Greef | Productiemaatschappij: Sounds like film | Regie: Niels de Wit, Robert van der Lans | DOP: Jeroen Simons | Editor: Rogier Gerritsen | Geluid: Nando Eweg | PR: MediaXplain* | Hiv-wenskaarten: Drukkerij de Bij | Online platform: Lucas & Mallee

 


comments powered by Disqus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners