Klaverblad kiest voor Goud Uberconnected

18okt 201700:05
  • Bureaus
  • 5645 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • MerkenBrandingKlanten

nieuws Na een oriëntatie bij vier bureaus heeft Klaverblad Verzekeringen gekozen voor Goud Uberconnected (GUC) als digitaal bureau. Samen met BVH zal GUC werken aan de ontwikkeling van de nieuwe geïntegreerde merkcampagne. Daarnaast zal GUC verantwoordelijk zijn voor social media: social content, community- en content-management en social care.

Marie Monique van der Salm, sectorhoofd Marketing & Verkoop bij Klaverblad: 'We willen een volgende stap zetten in het versterken van het merk Klaverblad. Hierbij zal online een belangrijke rol spelen. In Goud Uberconnected hebben we een digitaal sterke en betrokken partner gevonden die samen met ons deze uitdaging wil oppakken. We kijken enorm uit naar een succesvolle samenwerking.'

Klaverblad Verzekeringen is een coöperatie zonder winstoogmerk. Als onafhankelijke Nederlandse verzekeraar bieden zij sinds 1850 gewoon goede verzekeringen. Hiermee beschermen zij particulieren en ondernemers in het midden- en kleinbedrijf tegen risico’s die zij zelf niet kunnen of willen dragen. Klaverblad is gevestigd in Zoetermeer en heeft ruim 450 medewerkers. 


comments powered by Disqus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners